ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Πρόταση να μπει στη μετοχική σύνθεση του Μega φέρεται να έχει καταθέσει ο Ιβάν Σαββίδης, που εξαρχής είχε δείξει ότι δεν ενδιαφέρεται να αποκτήσει οπωσδήποτε δικό του κανάλι, όπως ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
Αρχικά, όταν ακόμη δεν είχε καταρρεύσει ο διαγωνισμός του Νίκου Παππά, είχε ξεκινήσει συνομιλίες με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη, διερευνώντας τις δυνατότητες συνεργασίας με το Star, το οποίο σε εκείνη τη φάση δε διέθετε άδεια ενώ ο ίδιος είχε εξασφαλίσει μία, μετά την αποχώρηση του Γιάννη Βλαδίμηρου Καλογρίτσα.
Πληροφορίες αναφέρουν πως είναι έτοιμος να προσφέρει τα 20,5 εκατ ευρώ, τα οποία έχει καταβάλει ως πρώτη δόση για την απόκτηση της άδειας που ακυρώθηκε.
Και ζητάει το 33% των μετοχών του Μega. Το ποσοστό αυτό μπορεί να συγκεντρωθεί αν εξαγοράσει το μερίδιο του Σταύρου Ψυχάρη (υπολογίζεται περίπου σε 19%) και, ταυτόχρονα, πάρει ένα τμήμα των μετοχών της οικογένειας Βαρδινογιάννη και του Φώτη Μπόμπολα.
Το ερώτημα είναι αν συμφωνήσουν οι τρεις παλαιοί μέτοχοι του σταθμού στην παραχώρηση ποσοστών του και, επίσης, αν καταλήξουν σε κοινό τόπο για τη μελλοντική φυσιογνωμία και το μάνατζμεντ του καναλιού…























































