ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Έφταιγα, θέλω να είμαι δίκαιη. Και ότι λάθη έχω κάνει τα έχω πληρώσει όλα στη ζωή μου. Είπα χοντράδα».
Η Σάσα Σταμάτη εξομολογήθηκε στον αέρα του «Ooh la la» για την απόλυσή της από το Mega.
«Εγώ έχω απολυθεί στον αέρα του Mega, έχω απολυθεί κανονικότατα.
»Έφταιγα, θέλω να είμαι δίκαιη. Και ότι λάθη έχω κάνει τα έχω πληρώσει όλα στη ζωή μου.
»Είπα χοντράδα… Και είπε ο συγκεκριμένος άνθρωπος “ή εγώ ή αυτή”.
»Εκείνος μου είπε στο ακουστικό “σήκω και φύγε τώρα”.
»Ευχαριστώ τη Φαίη και τον Γιώργο που έκαναν ότι μπορούσαν, αλλά δεν γινόταν να γυρίσω γιατί είχε πάρει τηλέφωνο κατευθείαν ψηλά.
»Γύρισα την επόμενη χρονιά χάρη στη Φαίη, τον Γιώργο και την Κατραβά. Και τους ευχαριστώ, δεν ξεχνάω ποτέ», είπε η Σάσα Σταμάτη.























































