ΙράνΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΙσλαμικό ΚράτοςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

«Έκλεισε» τριμερής στο υπουργείο Εργασίας για τη συγχώνευση Star και Alpha

«Έκλεισε» τριμερής στο υπουργείο Εργασίας για τη συγχώνευση Star και Alpha
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Την Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018 και ώρα 10.30 π.μ., θα πραγματοποιηθεί στο γραφείο του γενικού γραμματέα του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Ανδρέα Νεφελούδη, τριμερής συνάντηση μεταξύ των οργανώσεων των εργαζομένων και των επιχειρήσεων, με αφορμή την επικείμενη συγχώνευση του Star και του Alpha.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, το αντικείμενο συζήτησης θα είναι η προστασία των εργασιακών σχέσεων, όσων εργάζονται στα δύο κανάλια.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Gen Z και πολιτική – Μία σχέση ασυμβίβαστη

Παγκόσμιο Κύπελλο 2026: Το τηλεοπτικό πρόγραμμα της διοργάνωσης από την ΕΡΤ

Στον ΣΚΑΪ η Λένα Φλυτζάνη παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων

Απόλυτο επικοινωνιακό σκοτάδι: Η Τεχεράνη διατάζει τα κρατικά δίκτυα να αποκρύψουν τις απευθείας συγκρούσεις με τις ΗΠΑ

Σε εφαρμογή ο Προσωπικός Αριθμός στον e-ΕΦΚΑ

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr