ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Έρχεται στην Ελλάδα το ισχυρό κύμα καύσωνα που «καίει» την Ευρώπη
Δημοσκόπηση GPO: Ανεβαίνει η ΕΛΑΣ του Τσίπρα, αντέχει ακόμη η ΝΔ, πέφτει συνεχώς το ΠΑΣΟΚ
«Εϊλάτ 2035»: Η απάντηση του Ισραήλ στον εμπορικό άξονα Άγκυρας, Ντόχας και Ριάντ
DW: Ο λόγος που μόλις 6% των γερμανικών νοικοκυριών έχουν κλιματιστικά στα σπίτια τους
Ερντογάν: Ο αγώνας κατά του Ισραήλ γίνεται «για τη δική μας επιβίωση και για την επιβίωση του [τουρκικού] έθνους μας»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Μετά από 13 χρόνια είπε αντίο στο ΣΚΑΪ μέσα από μια συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Η γνωστή αθλητικογράφος Ευριδίκη Βαλαβάνη, περι ου ο λόγος, τη νέα σεζόν θα βρίσκεται στον Alpha και συγκεκριμένα στο πλευρό της Ναταλίας Γερμανού, στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται».
«Δεν τα πήγαινα ποτέ καλά με τους αποχαιρετισμούς. Ήρθε όμως αυτή η στιγμή που πρέπει να το κάνω. Μετά από 13 ολόκληρα χρόνια κλείνει ένας μεγάλος κύκλος της ζωής μου. Ο ΣΚΑΙ ήταν για ‘μένα ένα μεγάλο σχολείο, έμαθα και πήρα πολλά μαθήματα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου για τα όμορφα και τα δύσκολα που περάσαμε όλα αυτά τα χρόνια! Καλή δύναμη σε όλους και δεν θα χαθούμε!
Θα κλείσω κάπως έτσι… «Μπορώ να συνοψίσω ότι έχω μάθει για τη ζωή σε μία μόνο λέξη: συνεχίζεται!»
«Εις το επανιδείν», έγραψε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη.
























































