ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Η Αστυνομία προειδοποιεί για ιστοσελίδα-απάτη μέσω της οποίας κλέβουν τραπεζικούς λογαριασμούς
«Χρειαζόμαστε κάθε άνδρα και γυναίκα μαχητή» - Εγιάλ Ζαμίρ για τις ελλείψεις στον ισραηλινό στρατό
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
“Τα τρία χρόνια που κυβερνάτε, μας διδάξατε την τυραννία της πλειοψηφίας», δήλωσε απευθυνόμενος στην κυβέρνηση ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. Άδωνις Γεωργιάδης, ενώ πρόσθεσε ότι «οι πλειοψηφίες αλλάζουν και να είστε βέβαιοι ότι δεν θα σας ξεχάσουμε».
Μιλώντας στη Βουλή κατά τη συζήτηση για την υπόθεση Novartis, τόνισε ότι «όποιος είναι εμπλεκόμενος σε αυτήν την ιστορία, θα πάει στο δικαστήριο», κάνοντας εκ νέου λόγο για σκευωρία.
Επανέλαβε, δε, ότι επιθυμεί να δικαστεί, καθώς δεν θέλει να έχει υποχρέωση σε κανέναν.
Κατήγγειλε επιπλέον, απευθυνόμενος στην κυβέρνηση, ότι «όλο αυτό το στήσατε για να γράφετε στις εφημερίδες “αρνούνται να προσέλθουν”».
«Εσείς αρνηθήκατε το δικαίωμά μας να σας φέρουμε τα έγγραφα που αποδεικνύουν την αθωότητά μας στην Επιτροπή», πρόσθεσε.
Ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε επίσης ότι αυξήθηκε το κόστος της φαρμακευτικής δαπάνης επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
























































