ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Μαρία Σπυράκη, Νέα Δημοκρατία,


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Επίθεση κατά της κυβέρνησης για το πολυνομοσχέδιο που έχει κατατεθεί στη Βουλή, το οποίο χαρακτηρίζει 4ο μνημόνιο, εξαπολύει η εκπρόσωπος της Ν.Δ. Μαρία Σπυράκη, υποστηρίζοντας ότι αυξάνει την αγανάκτηση των πολιτών.
Συγκεκριμένα η κ. Σπυράκη έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Μετά από τρία χαμένα χρόνια με το τρίτο αχρείαστο μνημόνιο, η κυβέρνηση υπογράφει και ψηφίζει το τέταρτο μνημόνιο.
Μειώνει ξανά τις συντάξεις και το αφορολόγητο, αυξάνει κι άλλο τις ασφαλιστικές εισφορές, αυξάνει και τον ΕΝΦΙΑ ακόμη και για τους οικονομικά πιο αδύναμους πολίτες.
Αυξάνει και την αγανάκτηση των πολιτών που δεν αντέχουν άλλα χαμένα χρόνια».
























































