ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Το ενδεχόμενο συγκυβέρνησης του Κινήματος Αλλαγής με τη Ν.Δ. απέκλεισε ο υποψήφιος βουλευτής του κόμματος στον νομό Ιωαννίνων Κωνσταντίνος Γάτσιος.
«Δεν υπάρχει περίπτωση να συγκυβερνήσουμε με τη Ν.Δ., είναι τελειωμένο αυτό.
»Οι πολίτες ψηφίζουν και για κυβέρνηση και για αντιπολίτευση.
»Με το ποσοστό που αναμένεται να πετύχουμε ο λαός μας θέλει στην αντιπολίτευση, όχι στην κυβέρνηση» ανέφερε μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
«Δεκανίκι του κ. Τσίπρα ή του κ. Μητσοτάκη δεν θα γίνουμε» υπογράμμισε ο κ. Γάτσιος, προσθέτοντας πως «υπάρχουν κοινοβουλευτικές διαδικασίες με τις οποίες μπορούμε να βοηθήσουμε την επόμενη ημέρα των εκλογών».
Όποιον και να ρωτήσεις από το ΚΙΝΑΛ έχει και μια άλλη… άποψη.
Αλλά όλοι συμφωνούν ότι μπορούν να «βοηθήσουν» τον Μητσοτάκη μέσω κοινοβουλευτικών διαδικασιών.
Δεκανίκι δηλαδή το ΚΙΝΑΛ του Μητσοτάκη με ψήφους της δημοκρατικής παράταξης.
























































