Ισλαμικό ΚράτοςΛιβύηΤουρκίαΚουρδιστάνΙσραήλΚύπροςΑλβανίαΚορωνοϊός - Κορονοϊός
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Δεν είναι αλήθεια ότι εξαιτίας των «αναδρομικών» ακυρώθηκαν οι γαλλικές φρεγάτες – Είναι η Γερμανία

Δεν είναι αλήθεια ότι εξαιτίας των «αναδρομικών» ακυρώθηκαν οι γαλλικές φρεγάτες – Είναι η Γερμανία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Η πρώτη δικαιολογία που έσπευσε να χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση για να δικαιολογήσει το «ναυάγιο» της αμυντικής συμφωνίας με τη Γαλλία και της προμήθειας δύο φρεγατών ήταν τα αναδρομικά των συνταξιούχων, γράφει το Militaire και συνεχίζει: Αυτό διέρρευσαν κι αυτό μετέδωσαν οι δημοσιογράφοι.

Το κόστος των φρεγατών κατά τις διαρροές ήταν πολύ υψηλό -3,3 δισ. έλεγαν- και δεν θα άφηνε περιθώρια για την καταβολή των αναδρομικών στους συνταξιούχους που οι ίδιες πηγές τα κοστολογούσαν στα 3,9 δισ. ευρώ.

Στα 24ωρα που μεσολάβησαν το ποσό των αναδρομικών… έπεσε δραματικά: Τα 3,9 δισ., έγιναν 2,4 τα οποία κατρακύλησαν στο 1,4 δισ. και τελικά στη Βουλή… έφθασαν 900 εκατομμύρια με κάποιους εκπροσώπους συνταξιούχων να λένε ότι επί της ουσίας μιλάμε για 648 εκατομμύρια ευρώ! Ποια αναδρομικά και ποιες φρεγάτες;

Ποια είναι λοιπόν η πραγματική αιτία της κυβερνητικής απόφασης να τορπιλίσει τη συμφωνία με τη Γαλλία;, αναρωτιέται το Militaire.

Υπενθυμίζουμε, συνεχίζει η ιστοσελίδα, ότι το πρώτο 10ήμερο Ιουλίου είχε δοθεί σαφέστατη εντολή από το Μέγαρο Μαξίμου για να ετοιμαστούν όλα όσα έπρεπε σε επίπεδο «γραφειοκρατίας» ώστε στις 17 Ιουλίου να υπογράψει ο πρωθυπουργός με τον Γάλλο πρόεδρο τη συμφωνία.

Τι μπορεί να συνέβη και υπήρξε τέτοιο πισωγύρισμα;

Το μόνο που συνέβη είναι η «γερμανική πρωτοβουλία» για τα ελληνοτουρκικά.

Συνεπώς όσοι «καχύποπτοι» συνδέουν την αλλαγή στάσης της ελληνικής κυβέρνησης με παρέμβαση του Βερολίνου μετά τα όσα έγιναν με τα αναδρομικά των συνταξιούχων μάλλον αισθάνονται δικαιωμένοι.

Το Βερολίνο που δεν θέλει να υπάρξει αμυντική συμφωνία εκτός ΝΑΤΟ μεταξύ Ελλάδος-Γαλλίας, ούτε βέβαια να εξοπλιστεί η Ελλάδα με όπλα που σαφώς αλλάζουν την ισορροπία στο Αιγαίο.

Δεν θέλει, γιατί για το Βερολίνο η Τουρκία είναι πιο σημαντική και αυτή σπεύδει να βοηθήσει με την «πρωτοβουλία» της.

Μέσω Γερμανίας πιθανόν να επωφεληθούν οι Αμερικανοί, οι οποίοι «σπρώχνουν» δική τους πρόταση για φρεγάτα, την ώρα που το ναυτικό τους επέλεξε ήδη την Fremm στην ιταλική της έκδοση.

Ελληνικό τρελοκομείο.

Η κυβέρνηση μετά από την κριτική που έχει δεχτεί έσπευσε να κάνει νέες διαρροές περί αγοράς γαλλικών μαχητικών αεροσκαφών Rafale.

Επισήμως δεν υπάρχει τίποτα γι΄ αυτή την υπόθεση. Υπάρχουν μόνο διαρροές.

Για την αεροπορία η επιλογή του Rafale θα ήταν σωτήρια για πολλούς λόγους, αλλά αυτό που «καίει» σήμερα την Ελλάδα είναι πώς θα καλύψει άμεσα ανάγκες που έχει στη θάλασσα.

Κι αυτό είτε αρέσει στην κυβέρνηση, είτε όχι μπορούσε να γίνει μόνο μέσω της συμφωνίας με τη Γαλλία.

Η παρουσία μονάδων του γαλλικού ναυτικού στην περιοχή θα ήταν μια λύση και σε βάθος χρόνου -5ετίας τουλάχιστον- η απόκτηση δύο πολεμικών πλοίων που θα έφεραν στρατηγικά όπλα, θα επικύρωνε ξανά την ελληνική ναυτική κυριαρχία.

Με δυο λόγια η κυβέρνηση έχει μπερδέψει πολύ τα πράγματα και εμφανίζεται να κοροϊδεύει τους πάντες: και τους συνταξιούχους και τους χρήσιμους αυτή τη περίοδο συμμάχους που είναι οι Γάλλοι.

Ως γνωστόν όμως δεν μπορείς να κοροϊδεύεις τους πάντες για πάντα.

Κι όλα αυτά όταν τα πραγματικά δύσκολα έρχονται. Και στην οικονομία αλλά και στα ελληνοτουρκικά, καταλήγει το Militaire.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Κορωνοϊός: Πάνω από 13.000 ημερήσια κρούσματα για τρίτη φορά σε μια εβδομάδα στη Γαλλία

Βουλή: Ευρύτατη συναίνεση για τη νέα δομή των Ενόπλων Δυνάμεων

Δημοσκόπηση: Πόση είναι η διαφορά Ν.Δ.-ΣΥΡΙΖΑ – Τι λένε για Τουρκία και εξοπλιστικά

Κάρλα Μπρούνι: Φοβόμουν ότι θα δολοφονήσουν τον Σαρκοζί

Τρεις άνδρες πλάκωσαν στο ξύλο φοιτήτρια γιατί φορούσε κόκκινη φούστα

Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr
Διαβάστε ακόμα...
Ναύαρχος Χρηστίδης: Η Τουρκία το 1936 αναγνώρισε τον εξοπλισμό των ελληνικών νησιών
Ο Επίτιμος Α/ΓΕΝ, ναύαρχος Κοσμάς Χρηστίδης, σε κείμενο του με τίτλο «