ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για BMW Αυτοκίνητα, Volkswagen Αυτοκίνητα, Αυτοκινητοβιομηχανίες, Γερμανία, Σκάνδαλο,


















































Υποκρισία στην ΕΕ: Διαφθορά και ξένη επιρροή πίσω από την επιλεκτική αναγνώριση της Παλαιστίνης
Έντρομοι οι Τούρκοι με το Δόγμα Δένδια για το Αιγαίο - Απειλούν την Ελλάδα με πόλεμο και καταστροφή
Ο Σαμαράς ΔΕΝ είχε αφήσει τίποτα στο Μαξίμου για τον Τσίπρα - Οι «γαλάζιες ακρίδες» τα είχαν πλιατσικολογήσει όλα!
Τουρκία: «Κρατήστε τις ενεργειακές υποδομές εκτός πολέμου»
Πόντιοι: Το Σωματείο Δράσης «Νίκος Καπετανίδης» τίμησε την Πόντια δημοσιογράφο Ουζάι Μπουλούτ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Πτώση μεγαλύτερη του 8% κατέγραψαν οι μετοχές της BMW, μετά από δημοσίευμα του περιοδικού Auto Bild σύμφωνα με το οποίο οι εκπομπές ρύπων της BMW X3 της εταιρείας στις δοκιμές δρόμου ήταν πολύ μεγαλύτερες του επιτρεπόμενου.
Σύμφωνα με προδημοσίευση του σχετικού άρθρουτο ντιζελοκίνητο X3 xDrive 20d SUV της BMW εξέπεμψε πάνω από 11 φορές περισσότερο οξείδιο του αζώτου από αυτό που επιτρέπουν οι κανόνες της ΕΕ. Πρόκειται για δοκική που διενήργησε το μη κερδοσκοπικός ερευνητικός οργανισμός Διεθνές Συμβούλιο Καθαρών Μεταφορών.
Το δημοσίευμα έρχεται λίγες ημέρες αφότου ξέσπασε το σκάνδαλο της Volkswagen, η οποία χρησιμοποίησε λογισμικό για να νοθεύσει τα αποτελέσματα δοκιμών εκπομπών ρύπων σε ντιζελοκίνητα αυτοκίνητά της που πωλήθηκαν στις ΗΠΑ.
Η BMW πάντως διέψευσε το δημοσίευμα τονίζοντας ότι:«Στον όμιλο της BMW δεν υπάρχουν συγκεκριμένες δραστηριότητες ή τεχνολογικές προβλέψεις που επηρεάζουν τις εκπομπές ρύπων που καταγράφονται κατά τη διάρκεια των δοκιμών».
Εν τω μεταξύ, σε ανακοίνωση προέβη και η Daimler, η οποία κατασκευάζει τα αυτοκίνητα Mercedes-Benz, λέγοντας πως δεν έχει παραποιήσει στοιχεία για τις εκπομπές ρύπων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων της, τονίζοντας πως δεν χρησιμοποιεί τις επωνομαζόμενες συσκευές «defeat» που χρησιμοποίησε η Volkswagen και πως συμμορφώνεται με τους κανόνες που ισχύουν σε όλον τον κόσμο για τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου.
«Έχουμε πληροφορηθεί ότι και στην Ευρώπη, οχήματα με κινητήρες ντίζελ 1,6 και 2,0 λίτρων έχουν επηρεαστεί από τη χειραγώγηση που συζητείται» δήλωσε στους δημοσιογράφους την Πέμπτη ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Αλεξάντερ Ντόντμπριντ.























































