Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Aπόλυτος κυρίαρχος στον ψηφιακό κόσμο ο ΟΠΑΠ

Aπόλυτος κυρίαρχος στον ψηφιακό κόσμο ο ΟΠΑΠ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για ΟΠΑΠ,

Μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν ο ΟΠΑΠ σε απονομές βραβείων αναφορικά με το digital marketing και το e-commerce. Ο Οργανισμός σάρωσε κυριολεκτικά τα βραβεία, λαμβάνοντας συνολικά 9 βραβεία και 2 επαίνους σε 8 διαφορετικές κατηγορίες!

Οι διακρίσεις αυτές, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες επιτυχίες του ΟΠΑΠ και των Ελληνικών Λαχείων και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των τελευταίων 2 ετών στους τομείς της ψηφιακής παρουσίας, ανάπτυξης και επικοινωνίας.

Κοινή διαπίστωση ομιλητών και διοργανωτών ήταν ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενδυναμωθεί σημαντικά η αναγνώριση και η βαρύτητά του ΟΠΑΠ στον ψηφιακό κόσμο.

Αναλυτικά οι διακρίσεις

Τα βραβεία

Στα Dime βραβεία ο ΟΠΑΠ για πρώτη φορά στην ιστορία του έκανε τη μεγάλη διαφορά καθώς βραβεύθηκε χωρίς καν να είναι media publisher!

Έλαβε τα:

GOLD βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Μedia» για το ΟΠΑΠ διαδρομή προσφοράς – digital activation για το Μαραθώνιο 2015

SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Effectiveness Campaign» για την καμπάνια facebook για την επίσημη εφαρμογή του ΟΠΑΠ (OPAPP)

SILVER βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για το ΣΚΡΑΤΣ – Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη

Β.Κατσικάδης, Χ. Φωτεινοπούλου, Π.Μπάσιος,Σ.Μαργαριτόπουλος. Digital team ΟΠΑΠ

Μεγάλη βαρύτητα για τον ΟΠΑΠ αποκτά το γεγονός ότι βραβεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau), ο οποίος αποτελεί τον αρμόδιο φορέας για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα έλαβε:

Gold στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το app της διαδρομής προσφοράς 2015

Silver στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning» για το OPAPP

Silver στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια της διαδρομής προσφοράς 2015

Bronze στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το OPAPP

Bronze στην κατηγορία «Digital Channels Integration» για το ΣΚΡΑΤΣ Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη

Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την facebook καμπάνια του OPAPP

Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια του OPAPP

Επίσης ο ΟΠΑΠ έλαβε Gold Best digital campaign στη διοργάνωση e-business social media awards μαζί με την Newtons Laboratory.

Η.Δούμας, Π.Μπάσιος, Κ.Μαριά, Τ. Γιαγκιτζή, Κ.Τυλιπάκης, Χ.Χαρίτογλού

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

O Γιώργος Παπαγεωργίου στο Game Time στέλνει διπλά χαμόγελα στα παιδιά με τα Ευχοστολίδια του ΟΠΑΠ

Μία ευχή γίνεται δύο εφέτος τα Χριστούγεννα με τα Ευχοστολίδια – Για κάθε παιδική ευχή που πραγματοποιείς, ο ΟΠΑΠ, μέλος της Allwyn, κάνει ακόμη ένα παιδί να χαμογελά

Talk of the town το showcar της Mclaren F1 Team σε πέντε πόλεις της Ελλάδας – Περισσότεροι από 70.000 επισκέπτες έζησαν μια μοναδική εμπειρία Formula 1 χάρη στον ΟΠΑΠ και την Allwyn

Ντέρμπι Παναθηναϊκός-ΑΕΚ με άρωμα γυναίκας στο ΟΠΑΠ Game Time

Αυτή είναι η τυχερή που κέρδισε το αυτοκίνητο στον διαγωνισμό για τα 5 χρόνια του live casino του Pamestoixima.gr – Ο πρωτότυπος τρόπος με τον οποίο παρέλαβε τα κλειδιά

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr