ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Λίβανος: Χάσμα μεταξύ της ηγεσίας του Ισραήλ και των στρατιωτών στο μέτωπο για τους περιορισμούς εμπλοκής
Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Δημοσκόπηση-σοκ στο Ισραήλ: «Νικητής του πολέμου το Ιράν»
Οι Ιρανοί αποχώρησαν από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ και απαιτούν επίσημη συγγνώμη του Ντόναλντ Τραμπ
Ο Τραμπ δήλωσε στο Fox News ότι εάν το Ιράν κλείσει τα Στενά του Ορμούζ, «θα τους ανατινάξω τα πέταλα»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι σε ΗΣΑΠ, μετρό και τραμ από την Τρίτη 15 Νοεμβρίου έως την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, αντιδρώντας στα κυβερνητικά σχέδια συγχώνευσης υπηρεσιών της ΣΤΑΣΥ και της ΟΣΥ υπό τη σκέπη του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ).
Οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς σημειώνουν ότι τα σχετικά σχέδια οδηγούν «στη δημιουργία ενός συγκεντρωτικού, αντιπαραγωγικού γιγάντιου ομίλου», ενώ κατηγορούν τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη ότι δεν τους δέχτηκε σε συνάντηση για το θέμα.
Το «ημερολόγιο» των στάσεων εργασίας έχει ως εξής:
Τρίτη 15 Νοεμβρίου: Από την έναρξη έως τις 10 το πρωί
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου: Από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα
Δευτέρα 21 Νοεμβρίου: Από την έναρξη έως τις 10 το πρωί
Τετάρτη 23 Νοεμβρίου: Από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου: Από την έναρξη έως τις 10 το πρωί.























































