ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αναρχικοί, Αντιεξουσιαστές, Αστυνομία, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Εξάρχεια, Πολυτεχνείο,


















































Ισραήλ - Ο επικεφαλής της Σιν Μπετ προειδοποιεί: «Η επόμενη 7η Οκτωβρίου θα συμβεί στο Εϊλάτ»
Ποιος είναι ο Άντι Μπέρναμ, ο επόμενος Πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου
Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο
Σε πλήρη εξέλιξη η στρατιωτική επαναπροσέγγιση Αιγύπτου και Τουρκίας
Ο Νικόλας Φαραντούρης έδειξε σε Ευρωπαίους και Αμερικανούς βουλευτές την τουρκική κατοχή στη βόρεια Κύπρο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Συνεχίζεται και σήμερα, Πέμπτη, για δεύτερη ημέρα, η κατάληψη στο Πολυτεχνείο από αντιεξουσιαστές, οι οποίοι εμποδίζουν την έναρξη των εκδηλώσεων για τον εορτασμό της επετείου της 17ης Νοεμβρίου.
Οι καταληψίες παραμένουν στον ιστορικό χώρο του Πολυτεχνείου, με τις αστυνομικές δυνάμεις να είναι σε επιφυλακή.
Για τις 3.00 το μεσημέρι, σήμερα, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στα Εξάρχεια από ομάδα αντιεξουσιαστών, οι οποίοι αντιδρούν στην κατάληψη και τονίζουν ότι «το Πολυτεχνείο ανήκει στο λαό»…
Οι φοιτητικοί σύλλογοι του ΕΜΠ έχουν ζητήσει την αποχώρηση των καταληψιών, αλλά και των αστυνομικών δυνάμεων, ώστε να πραγματοποιηθούν οι εκδηλώσεις για το Πολυτεχνείο, ενώ η Επιτροπή Εορτασμού της 17ης Νοεμβρίου 1973 ζητά να λυθεί το ζήτημα με «πολιτικούς όρους» και όχι με δυνάμεις καταστολής.
Υπενθυμίζεται ότι το Πολυτεχνείο τελεί υπό κατάληψη από τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης, καθώς ομάδες αντιεξουσιαστών κατέλαβαν το ίδρυμα, αμέσως μετά τη λήξη φεστιβάλ που πραγματοποιήθηκε στον χώρο.
Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά μετά την πτώση της χούντας, που δεν πραγματοποιούνται οι εκδηλώσεις εορτασμού του Πολυτεχνείου.























































