ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Ο Τραμπ έτοιμος να δώσει το «πράσινο φως» για αμερικανικούς κινητήρες στα τουρκικά Kaan
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Νοσοκομείο Αττικόν: Με μαχαίρι 90χρονος προσπάθησε να επισκεφθεί τη Μάρω Κοντού
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Σαράντα τόνους τροφίμων και 20 τόνους εμφιαλωμένων νερών που συγκεντρώθηκαν από τις οργανώσεις της Νέας Δημοκρατίας στην Αττική παρέδωσαν στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την ανακούφιση των πλημμυροπαθών της Μάνδρας.
Η παράδοση έγινε σε δύο δόσεις –τη Δευτέρα και την Τρίτη- από κλιμάκιο στελεχών που αποτελούσαν οι αναπληρωτές εκπρόσωποι Τύπου Σοφία Ζαχαράκη και Νίκος Ρωμανός, η γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων Μαρία Συρεγγέλα και ο γραμματέας Ειδικών Πληθυσμιακών Ομάδων Γιώργος Σταμάτης.
Η συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης για τους πλημμυροπαθείς ξεκίνησε το Σάββατο με απόφαση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη και συνεχίζεται «με πολύ μεγάλη συμμετοχή χάρη στη συγκινητική ανταπόκριση των φίλων και μελών της Νέας Δημοκρατίας», όπως αναφέρουν αξιωματούχοι της Πειραιώς.
«Σε αυτήν τη δύσκολη στιγμή για τη Δυτική Αττική, η ηθική και υλική συμπαράσταση στους πολίτες που δοκιμάζονται δεν είναι παρά μία ελάχιστη ένδειξη αλληλεγγύης προς τους πληγέντες συμπολίτες μας» αναφέρουν.























































