ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Νοσοκομείο Αττικόν: Με μαχαίρι 90χρονος προσπάθησε να επισκεφθεί τη Μάρω Κοντού
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Την παροχή οικονομικών κινήτρων σε γιατρούς που υπηρετούν σε επιπλέον 13 Κέντρα Υγείας και Περιφερειακά Ιατρεία στους νομούς Δωδεκανήσου, Έβρου, Εύβοιας, Φωκίδας, Άρτας και Ιωαννίνων, προβλέπει Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) που υπογράφηκε από τον υπουργό Υγείας, Ανδρέα Ξανθό, τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας, Παύλο Πολάκη και τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Χουλιαράκη.
Πρόκειται για 16 αγροτικούς γιατρούς υπηρεσίας υπαίθρου (υπόχρεους και επί θητεία), στους οποίους θα χορηγείται μηνιαίο επίδομα 400 ευρώ.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με αυτό τον τρόπο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου προσπαθεί να ενισχύσει τις δομές υγείας σε άγονες, δυσπρόσιτες και νησιωτικές περιοχές, όπου δεν παρατηρείται ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τους γιατρούς να καλύψουν τις κενές θέσεις και να διασφαλίσει το δικαίωμα των κατοίκων σε αξιόπιστη υγειονομική φροντίδα.























































