ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Απεργία, Ταξί (Όχημα Δημόσιας Μεταφοράς),


















































«Εϊλάτ 2035»: Η απάντηση του Ισραήλ στον εμπορικό άξονα Άγκυρας, Ντόχας και Ριάντ
Ερντογάν: Ο αγώνας κατά του Ισραήλ γίνεται «για τη δική μας επιβίωση και για την επιβίωση του [τουρκικού] έθνους μας»
Οι Αρμένιοι της Αμερικής στο πλευρό των Ελληνοαμερικανών: Να μην πάρει η Τουρκία κινητήρες αεροσκαφών
Η Κίμπερλι συναντήθηκε με τον Αντώνη Σαμαρά - Τι έγραψε στο «Χ»
Θρήνος στον Ολυμπιακό: Πέθανε η Κανέλλα Χρυσονίδου - Της είχαν αφιερώσει την Ευρωλίγκα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Χειρόφρενο από τις 6 π.μ. της Τετάρτης (13 Ιουνίου) τραβούν οι οδηγοί ταξί, οι οποίοι προκήρυξαν 24ωρη απεργία, καταγγέλλοντας πως οι θεσμοί επιθυμούν «να βγάλουν εισιτήριο επιστροφής στην Uber».
Μάλιστα, σε ανακοίνωσή του το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) προειδοποιεί με επαναλαμβανόμενες απεργίες.
Οι εκπρόσωποι των αυτοκινητιστών αναφέρουν ότι «την κατάργηση της υποχρέωσης της ελάχιστης διάρκειας σύμβασης τριών ωρών που έχουν οι εταιρείες ενοικιαζομένων αυτοκινήτων με οδηγό ζήτησαν οι θεσμοί και ιδιαίτερα οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ».
Όπως συμπληρώνουν, «η ελληνική κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης αρνήθηκαν μια τέτοια προοπτική, ωστόσο είναι σε δύσκολη θέση, αφού τέθηκε ζήτημα ακόμα και μη συμφωνίας για την αξιολόγηση».
Τονίζουν επίσης πως «η έλλειψη σεβασμού από διεθνείς και εγχώριους νταβατζήδες της τουριστικής βιομηχανίας όχι μόνο στους νόμους του ελληνικού Κράτους, αλλά και στις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου συνιστούν προσβολή και χτύπημα κάτω από τη ζώνη».
Το ΣΑΤΑ υπογραμμίζει πως «ξεκινάμε με 24ωρη απεργία, από τις 13/6/2018 (6 π.μ) η οποία θα επαναλαμβάνεται μέχρι να κλείσει οριστικά το ζήτημα».
Καταλήγοντας, το Συνδικάτο ζητεί συγγνώμη από το επιβατικό κοινό, αλλά όπως τονίζει «δεν μας αφήνουν άλλη επιλογή από το να διεκδικήσουμε με απεργία την επιβίωσή μας».























































