ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Η σφαγή των Εβραίων - Πατέρας και γιος οι μακελάρηδες - 10χρονη μεταξύ των νεκρών
Ο Νίκος Παππάς συνέθλιψε τον Νίκο Παπαθανάση - Η αλήθεια με νούμερα
Συριακές Αρχές: Ο δράστης της επίθεσης που σκότωσε Αμερικανούς ήταν μέλος των δυνάμεων ασφαλείας
Σφαγή Εβραίων στο Σίδνεϊ: Ο μανάβης Άχμεντ αλ Άχμεντ πάλεψε με έναν τζιχαντιστή κι έσωσε Εβραίους
ΒΙΝΤΕΟ: Η Καρυστιανού κατεβαίνει στις εκλογές - «Καμία συνεργασία με το παλιό σύστημα»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Οι απεργίες και ο απαρχαιωμένος εξοπλισμός επηρέασαν την εναέρια κυκλοφορία στη Γαλλία με αποτέλεσμα να ευθύνεται για το ένα τρίτο των καθυστερήσεων πτήσεων στην Ευρώπη, αναφέρει σε δημοσίευμα σήμερα Δευτέρα η εφημερίδα Le Parisien επικαλούμενη έκθεση της Επιτροπής Οικονομικών της Γερουσίας.
Στο διάστημα 2004-2016, οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στη Γαλλία έκαναν απεργία 254 ημέρες, ενώ στην Ελλάδα που βρίσκεται στη δεύτερη θέση, οι συνάδελφοί τους απήργησαν 46 ημέρες, στην Ιταλία 37 και στη Γερμανία τέσσερις, σύμφωνα με την εφημερίδα.
«Κάθε μέρα απεργίας στη Γαλλία έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εναέρια κυκλοφορία στην Ευρώπη σε σχέση με τις απεργίες σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες», σημειώνει ο συγγραφέας της έκθεσης γερουσιαστής Βενσάν Καπό-Κανελάς, έπειτα από έξι μήνες μελέτης περιλαμβανομένων πολυάριθμων επισκέψεων στα αεροδρόμια.
Πέρα από τις συχνές απεργιακές κινητοποιήσεις, η Γαλλία κατέχει την πρωτιά και στις καθυστερήσεις, οι οποίες συνδέονται με τον απαρχαιωμένο εξοπλισμό, αναφέρεται στην έκθεση.
«Η χώρα μας ευθύνεται για το 33% των καθυστερήσεων εξαιτίας του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας στην Ευρώπη», σύμφωνα με τον Καπό-Κανελάς, γεγονός που μεταφράζεται σε 300 εκατομμύρια ευρώ ζημίες ετησίως για τις αεροπορικές εταιρείες.






















































