ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αργεντινή, ΔΝΤ - Διεθνές Νομισματικό Ταμείο,


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η κυβέρνηση της Αργεντινής επιθυμεί την αύξηση του αρχικού δανείου που έχει συμφωνηθεί με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), ύψους 50 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «La Nacion».
Όπως επισημαίνει η εφημερίδα, επικαλούμενη πολύ καλά πληροφορημένες πηγές, η κυβέρνηση της Αργεντινής θέλει επιπλέον κεφάλαια μεταξύ τριών και πέντε δισ. δολαρίων, προκειμένου να καλύψει τις τρέχουσες χρηματοδοτικές της ανάγκες.
Σημειώνεται ότι η κυβέρνηση της χώρας έχει δεσμευθεί στο Ταμείο ότι θα μειώσει τις δημόσιες δαπάνες της στο 0% του ΑΕΠ το 2019 από 2,6% που έχει αγγίξει το 2018.
Η είδηση ήταν αρκετή για να οδηγήσει το νόμισμα της Αργεντινής, peso, σε νέο χαμηλό ρεκόρ έναντι του δολαρίου.























































