ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αμερικανικό Κογκρέσο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ), Κορωνοϊός - Κορονοϊός, Ντόναλντ Τραμπ, Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, Ρόμπερτ Μενέντεζ,


















































Δημοσκόπηση GPO: Ανεβαίνει η ΕΛΑΣ του Τσίπρα, αντέχει ακόμη η ΝΔ, πέφτει συνεχώς το ΠΑΣΟΚ
Έρχεται στην Ελλάδα το ισχυρό κύμα καύσωνα που «καίει» την Ευρώπη
«Κακά δαιμόνια» έχουν παρεισφρήσει στο «μόρφωμα» της Καρυστιανού - Ήρθε η ώρα του «εξορκισμού»
Αλέξης Τσίπρας: «Η ΕΛ.Α.Σ. της Ελλάδας» - «Σύμβολό μας είναι η πατρίδα μας. ΕΛ.Α.Σ. είναι το όνομά μας»
Εκτεταμένες καταστροφές στην αμερικανική ναυτική βάση του Μπαχρέιν από ιρανικά πλήγματα - Στα 400 εκατ. δολάρια
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η κυβέρνηση Τραμπ ενημέρωσε το βράδυ της Τρίτης το Κογκρέσο ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες αποχωρούν επισήμως από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, σύμφωνα με δηλώσεις Αμερικανών αξιωματούχων στο CNN.
Ο γερουσιαστής Μπομπ Μενέντεζ ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ αποσύρθηκαν κι επίσημα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, καθώς το Κογκρέσο έλαβε την επίσημη ειδοποίηση από τον Ντόναλντ Τραμπ.
«Το να αποκαλέσεις την αντίδραση του Τραμπ προς την COVID 19 χαοτική και ασυνάρτητη δεν αρκεί.
»Αυτό δεν θα προστατεύσει ούτε αμερικανικές ζωές ούτε τα συμφέροντα – αφήνει τους Αμερικανούς άρρωστους και την Αμερική μόνη», ανέφερε ο γερουσιαστής στο Twitter.
Για την αποχώρηση υπάρχει χρονοδιάγραμμα ενός έτους.
Το τέλος της συνεργασίας των ΗΠΑ με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας είχε ανακοινώσει ο αμερικανός πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου τον περασμένο Μάιο.























































