ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αθήνα, Αττική, Ενέργεια, Ηλεκτρικό Λεωφορείο, Κώστας Καραμανλής, Λεωφορεία, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων,


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ένα ακόμη ηλεκτρικό λεωφορείο βγήκε το πρωί της Παρασκευής στους δρόμους της πρωτεύουσας, με δοκιμαστικό δρομολόγιο στη γραμμή 2 Παγκράτι-Κυψέλη.
Το πρώτο δρομολόγιο ξεκίνησε από το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στο Ρουφ, παρουσία της διοίκησης της εταιρείας και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.
Πρόκειται για το ηλεκτροκίνητο SOLARIS Urbino 12 Electric, ευρωπαϊκής τεχνολογίας αυτή τη φορά, το οποίο θα κυκλοφορεί δοκιμαστικά για δυο μήνες προκειμένου να διαπιστωθεί εάν ταιριάζει στις ανάγκες της πρωτεύουσας, με τους επιβάτες να μετακινούνται χωρίς εισιτήριο.
«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μαζί με την κυβέρνηση συνολικά, έχουν θέσει την ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο της πολιτικής τους» δήλωσε ο κ. Καραμανλής.
«Γι’ αυτό το λόγο έχουμε δώσει σοβαρά κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων ΙΧ και ταυτόχρονα μεγάλο μέρος από τα 1.300 νέα λεωφορεία που θα πάρουμε με το μεγάλο διαγωνισμό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προβλέπεται να είναι ηλεκτροκίνητα» ανέφερε.
Στόχος των δοκιμαστικών διαδρομών, κατέληξε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, είναι να δούμε αν αυτά τα λεωφορεία μπορούν να ανταποκριθούν στις συνθήκες της χώρας μας.
Ο σχεδιασμός είναι ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία να ξεκινήσει τους επόμενους μήνες.
Το Urbino 12 Electric ανήκει στην κατηγορία των 12μετρων χαμηλοδάπεδων λεωφορείων.

Διαθέτει έχει τρεις θύρες εισόδου, ηλεκτρική ράμπα στη μεσαία θύρα για τη διευκόλυνση των ΑμΕΑ και 30 καθίσματα.
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στον οπίσθιο άξονα του λεωφορείου και προσφέρουν συνολική ισχύ 250 kWh.
Όπως και τα άλλα δυο λεωφορεία -κινεζικής τεχνολογίας- που έχει δοκιμάσει η ΟΣΥ, και το νέο μοντέλο παρέχει θύρες φόρτισης συσκευών USB.
Ακόμα, διαθέτει σύστημα κλειστού κυκλώματος με κάμερες και κέντρο ελέγχου στο ταμπλό.
Τέλος, το λεωφορείο είναι εξοπλισμένο με σύστημα πυρανίχνευσης πολλαπλών σημείων.























































