ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Ο Τραμπ έτοιμος να δώσει το «πράσινο φως» για αμερικανικούς κινητήρες στα τουρκικά Kaan
Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Έχασε τη μάχη ένα 15χρονο κορίτσι στη Θήβα. Έσβησε σε λίγες ώρες από τη στιγμή που μπήκε στο νοσοκομείο. Είχε συμπτώματα κορωνοϊού.
Μια σοκαριστική είδηση με τον θάνατο ενός κοριτσιού 15 ετών στη Θήβα.
Το κορίτσι εισήχθη νωρίς το πρωί της Τετάρτης στο νοσοκομείο της Θήβας με συμπτώματα κορωνοϊού και κατέληξε λίγες ώρες μετά.
Παράλληλα, και η μητέρα της 15χρονης νοσηλεύεται διασωληνωμένη στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».
Το γεγονός επιβεβαίωσε μιλώντας σε τοπική ιστοσελίδα ο δήμαρχος Θήβας, κ. Αναστασίου.
«Η 15χρονη εισήχθη σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο της Θήβας με συμπτώματα του ιού.
»Δυστυχώς πληροφορηθήκαμε το δυσάρεστο γεγονός και κάνω έκκληση στους δημότες για μεγάλη προσοχή και αυστηρή τήρηση των μέτρων», ανέφερε χαρακτηριστικά στο evima.gr.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το κορίτσι είχε υποκείμενα νοσήματα.























































