ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
ΕΛΑΣ: Αυτή είναι η σκιώδης κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα - Τα ονόματα και οι αρμοδιότητες
Νόμος Κατσέλη: Νομοθετική ρύθμιση του υπ. Οικονομικών – Τι προβλέπει για δόσεις και αποπληρωμή
Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
Πανελλήνιες 2026: Οι τελικές εκτιμήσεις για τις βάσεις σε Πολυτεχνεία, Νομικές, Ιατρικές και Οικονομικές Σχολές
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
“Εγώ έμεινα στο Ζάππειο. Στο Σαμαρά του 2012. Προτιμώ τη σιωπή του Καραμανλή, από τις ψεύτικες τυμπανοκρουσίες της σημερινής κυβέρνησης. Δεν θα ξαναδούν Ψωμιάδη στη Ν.Δ” δήλωσε σήμερα ο Παναγιώτης Ψωμιάδης.
Μιλώντας στα Παραπολιτικά FM υπογράμμισε ότι πήγε στα γενέθλια της Νέας Δημοκρατίας με πόνο ψυχής και δικαιολόγησε πλήρως τον Απόστολο Τζιτζικώστα που δεν πήγε στην εκδήλωση.
«Με πόνο ψυχής δεν παραβρέθηκα στην εκδήλωση. Έχω νεοδημοκρατικό αίμα μέσα μου και παραμένω νεοδημοκράτης, όχι κρυπτονεοδημοκράτης. Καλά έκανε και δεν πήγε ο Απόστολος Τζιτζικώστας ,όπως και πολλά άλλα στελέχη με βαριά ιστορία. Κι εγώ όταν έπαιρνα 52% η Ν.Δ. έπαιρνε 14% και με κάλεσε ο Σαμαράς και μου είπε «βοήθαμε σε παρακαλώ», βοήθησα με όλες μου τις δυνάμεις. Όμως την ώρα που ο λαός γονατίζει δεν μπορώ να κάνω κάτι διαφορετικό” τόνισε ο πρώην Νομάρχης.
























































