ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Οι Ιρανοί αποχώρησαν από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ και απαιτούν επίσημη συγγνώμη του Ντόναλντ Τραμπ
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
Θεώνη (ΕΛ.Α.Σ.): «Πρώτη φορά βλέπω τόσο άγχος στα πάνελ για τη φορολόγηση του πλούτου»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η Ολλανδία θα επαναφέρει τις οδηγίες που αφορούν την τηλεργασία, λόγω της αύξησης των κρουσμάτων της Covid-19, μόλις λίγες εβδομάδες αφότου έληξε αυτό το μέτρο, ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Μαρκ Ρούτε μιλώντας στο κοινοβούλιο.
Την περασμένη Παρασκευή η ολλανδική κυβέρνηση επέβαλε και πάλι περιορισμούς στα μπαρ, τα εστιατόρια και τα νάιτκλαμπ για να αναχαιτίσει την εξάπλωση του νέου κορωνoϊού στους νέους ενήλικες.
Τα μέτρα είχαν αρθεί μόλις πριν από δύο εβδομάδες, όταν τα κρούσματα μειώνονταν.
Η σύσταση για τηλεργασία δεν είναι υποχρεωτική και θα εφαρμόζεται μόνο σε όσους μπορούν να εργαστούν από το σπίτι τους.
Το κοινοβούλιο ανέστειλε τις θερινές διακοπές του και συγκλήθηκε ξανά εκτάκτως για να συζητήσει τον εξαπλασιασμό των κρουσμάτων στη χώρα.
Το τελευταίο 24ωρο καταγράφηκαν πάνω από 10.000 μολύνσεις, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά εδώ και έξι μήνες.
«Επιστρέφουμε στην παλιά οδηγία» είπε ο Ρούτε, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πόρταλ NU.nl.
Η κυβέρνηση έχει αναστείλει όλα τα πολυήμερα φεστιβάλ και άλλες εκδηλώσεις στις οποίες συμμετέχουν μεγάλα πλήθη, στο πλαίσιο των περιορισμών που θα ισχύουν μέχρι τις 14 Αυγούστου.























































