ΙράνΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΙσλαμικό ΚράτοςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ουκρανία: Οι νεοναζί του Δεξιού Τομέα πήγαν… γήπεδο (βίντεο)

Ουκρανία: Οι νεοναζί του Δεξιού Τομέα πήγαν… γήπεδο (βίντεο)
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Τα περίεργα παιχνίδια της τύχης, έφεραν την Δυναμό Κιέβου να παίζει χθες, για το πρωτάθλημα Ουκρανίας, με την Σαχτιάρ Ντονέτσκ.

Όχι, οι νεοναζί του Δεξιού Τομέα δεν πήραν τα όπλα αυτή την φορά αλλά έβγαλαν όλο το νεοναζιστικό τους μένος χαιρετώντας φασιστικά όλη την ώρα.

Οι, προσεχώς, Ευρωπαίοι νεοναζί του Δεξιού Τομέα φώναζαν ότι σύνθημα υπήρχε με… γενετήσια αναφορά, για τους Ρώσους αυτονομιστές.

Η Δυναμό κέρδισε 1 – 0 και ίσως καλύτερα, αφού αν έχανε δεν ξέρουμε τι κακό θα μπορούσε να γίνει όχι μόνο για την Ουκρανία αλλά για όλη την Ευρώπη.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

ΜΠΑΜ FC & Allwyn ένωσαν τις δυνάμεις τους σε ένα ξεχωριστό Charity Game με επίκεντρο το Υπεύθυνο Παιχνίδι

Ο «Μεσικός» Στέφανος Καπίνο στο Allwyn Game Time

Η Βουλγαρία μπλοκάρει τις ευρωπαϊκές κυρώσεις κατά του Ρώσου Πατριάρχη Κυρίλλου

Ο Δημήτρης Μωυσιάδης μιλά για τα φαβορί του Παγκοσμίου στο «Out of the Box Stories» του Pamestoixima.gr (βίντεο)

Νίκος Δένδιας για ουκρανικό drone: Εκτιμώ την καθυστερημένη συγγνώμη της Ουκρανίας αλλά «υπάρχει ποινικό αδίκημα»

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr