ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, ΔΕΗ, Ενέργεια, Ηλεκτρικό Ρεύμα, Κυριάκος Μητσοτάκης, Παύλος Πολάκης, Προοδευτική Συμμαχία, ΣΥΡΙΖΑ,


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Αλέξης Τσίπρας: Στόχος η νίκη της δημοκρατικής παράταξης και της ίδιας της Δημοκρατίας
Η Αστυνομία προειδοποιεί για ιστοσελίδα-απάτη μέσω της οποίας κλέβουν τραπεζικούς λογαριασμούς
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Μετά το ΚΡΑΞΙΜΟ και αφού η μεγαβατώρα από Φυσικό αέριο έφτασε στα 300 ευρώ, σήμερα μπήκαν στο σύστημα οι ΛΙΓΝΙΤΕΣ ρίχνοντας την τιμή της μεγαβατώρας λίγο κάτω από 100 ευρώ!!», γράφει ο Παύλος Πολάκης σε ανάρτησή του στο Facebook και συνεχίζει:
«Διαβάστε την ανάρτηση του Γιώργου Αδαμιδη, προέδρου της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ και θυμηθείτε τον ανέμελο πρωθυπουργό να μας λέει μόλις την προηγούμενη βδομάδα από το βήμα της Βουλής πως δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους λιγνίτες γιατί είναι ακριβό ρεύμα λόγω του φόρου ρύπων!!
»Αυτό μας κυβερνά δυστυχώς, αλλά όχι για πολύ…».

























































