ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
ΕΛΑΣ: Αυτή είναι η σκιώδης κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα - Τα ονόματα και οι αρμοδιότητες
Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
Naval Group: Κρίσιμη χρονιά για το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας το 2026 - Πότε αναμένονται οι επόμενες παραδόσεις φρεγατών
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στην εκπομπή «Super Kατερίνα» την Πέμπτη μίλησε η Σοφία Βόσσου. Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε και στη συνέντευξη του Ανδρέα Μικρούτσικου στο περιοδικό ΟΚ!. Ο παρουσιαστής μίλησε στο περιοδικό για την Όλγα Τρέμη αποκαλύπτοντας πω ήταν ο πρώτος της εραστής.
Η Σοφία Βόσσου θέλησε να δώσει τη δική της άποψη:
«Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ανδρέας μιλά για την Όλγα Τρέμη. Δεν είπε ότι τη σκότωσε. Είπε ότι ήταν ο πρώτος της άντρας.
»Πού είναι το μεμπτό; Γιατί υπερβάλλουμε; Γιατί πρέπει να λιθοβολούμε τα πάντα; Έλεος είναι απλά τα πράγματα.
»Τι είναι τόσο σοβαροφάνεια για τον πρώτο άντρα ή την πρώτη γυναίκα;
»Δεν έχουμε με τι άλλο να ασχοληθούμε όλη μέρα;
»Ας καθίσουμε να δούμε το τι συμβαίνει μέσα μας, ο καθένας.
»Έχουμε γίνει οι χειρότερες κουτσομπόλες και ζούμε στη δεκαετία του 50. Και λίγο χιούμορ δεν βλάπτει. Φτάνει πια».
Μάλιστα σε σχετική ερώτηση, η Σοφία Βόσσου απάντησε χαριτολογώντας:
«Εμένα δεν ήταν ο πρώτος μου και με στενοχωρεί αυτό. Για να βγει να το πει. Ανδρέα πες κάτι και για εμένα. Θα σου κάνω σκηνή τώρα. Μόνο για την Τρέμη θα λες;
»Εγώ εν αποκαλύπτω πράγματα. Αυτή είναι δουλειά του Ανδρέα. Το έκανα παλαιότερα. Φτάνει τώρα. Μια φορά το έκανα…».























































