ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Η Αστυνομία προειδοποιεί για ιστοσελίδα-απάτη μέσω της οποίας κλέβουν τραπεζικούς λογαριασμούς
«Χρειαζόμαστε κάθε άνδρα και γυναίκα μαχητή» - Εγιάλ Ζαμίρ για τις ελλείψεις στον ισραηλινό στρατό
Τραγωδία στη Βενεζουέλα: Φόβοι για δεκάδες χιλιάδες αγνοουμένους
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Υπέστηλε τη σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το μπαλκόνι του δημαρχείου της Πάτρας, ο δήμαρχος της πόλης Κώστας Πελετίδης, που προέρχεται από το ΚΚΕ.
Σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε ο συντονιστής επικοινωνίας του δήμου, Ανδρέας Αντωνόπουλος, «η σημαία υπεστάλη από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα η σημερινή δημοτική αρχή» και όπως πρόσθεσε, «πρόκειται για μια ενέργεια έμπρακτης αντίθεσης ενάντια στην Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς πρόκειται για μια αντιδραστική διακρατική ένωση που παραμένει εχθρική για το λαό».
Επίσης, ανέφερε ότι η «Ευρωπαϊκή Ένωση δεν αλλάζει και δεν θα γίνει ποτέ υπέρ των λαών, όπως λέει η σημερινή και η χθεσινή κυβέρνηση».























































