ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Ο Βέλγος πρωθυπουργός αρνείται να «πειράξει» τα παγωμένα ρωσικά κεφάλαια υπό τον φόβο της ρωσικής «οργής»
Pontians: 'Nikos Kapetanidis' Action Association honors journalist Uzay Bulut
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Την έναρξη του προγράμματος «Δεκατιανό στο Σχολείο» ανακοίνωσαν, σε κοινή συνέντευξη Τύπου, η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου και ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκος Φίλης.
Όπως ανέφερε η κ. Φωτίου, πρόκειται για μία μεγάλη πρωτοβουλία των δύο συναρμόδιων υπουργείων, η οποία απευθύνεται σε 11.050 μαθητές σε 68 δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία στην Αττική.
«Η συνέργεια αυτή και με τους κοινωνικούς εταίρους, με τις εταιρείες, δηλαδή, που συνδράμουν σε αυτήν την προσπάθεια, αποδίδει έναν καρπό μεγάλης κλίμακος, που διαφορετικά θα απαιτούσε κονδύλια, τα οποία είναι πολύ περιορισμένα στη συγκεκριμένη φάση», σημείωσε.
«Αυτή η κυβέρνηση δεν μπορεί να αφήσει τα παιδιά του δημοτικού, ούτε να λιποθυμούν μέσα στην τάξη, όπως είχε παρατηρηθεί τα προηγούμενα χρόνια, αλλά ούτε και να βρίσκονται σε μία δύσκολη ψυχολογική κατάσταση, λόγω έλλειψης τροφής», σχολίασε η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, τονίζοντας ότι η περυσινή εμπειρία από τα σχολεία του Περάματος είναι πολύτιμη.
Όπως υπογράμμισε, η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο στα σχολεία του Περάματος έδειξε ότι τα παιδιά που συμμετείχαν ήταν ενθουσιασμένα. «Πέραν, όμως, από αυτήν την παιδευτική σημασία, δημιουργείται ένα άλλο κλίμα μέσα στα σχολεία. Οι ίδιοι οι δάσκαλοι δηλώνουν ότι με τη βελτίωση στους όρους διατροφής των παιδιών είδαν βελτίωση κατά 40% της σχολικής τους απόδοσης, καθώς και μεγάλη διαφορά στη σχολική συμπεριφορά», επεσήμανε.























































