ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Μνημόνιο, Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), Όριο Φτώχειας,


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Υεμένη: Πολεμικό «θησαυροφυλάκιο» $900 εκατ. σε κρυπτονομίσματα έχτισαν οι Χούτι
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στο όριο της φτώχειας είναι το 35,2% των Ελλήνων σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα ο Οργανισμός για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη (ΟΟΣΑ).
Σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ ο αριθμός εκείνων που διαβιούν σε συνθήκες φτώχειας στην Ελλάδα είναι αισθητά μεγαλύτερος σε σύγκριση με τις άλλες χώρες μέλη του Οργανισμού. Αξίζει να σημειωθεί πως πριν από το 2010 και τα Μνημόνια το σχετικό ποσοστό ήταν στο 11,4%.
Στην έκθεση σημειώνεται πως στην Ελλάδα η ανεργία αυξήθηκε μετά το 2010 και ο κατώτατος μισθός μειώθηκε κατά 20%, με τα εισοδήματα να μειώνονται 12% κατά μέσο όρο μεταξύ 2010 και 2014 .
Όπως αναφέρεται στην έκθεση, η επίμονη μακροχρόνια ανεργία και αργή αύξηση των μισθών εμπόδισε την αύξηση των εισοδημάτων των φτωχότερων νοικοκυριών σε πολλές χώρες. Μάλιστα, κατά τον ΟΟΣΑ τα νοικοκυριά υψηλότερου εισοδήματος επωφελήθηκαν περισσότερο από την ανάκαμψη από ό, τι τα άτομα με μεσαία και χαμηλά εισοδήματα.
Επίσης, υπογραμμίζεται πως αν και η φορολογική βάση διευρύνθηκε με την εισφορά αλληλεγγύης και τον ΕΝΦΙΑ, ωστόσο η επιδοματική πολιτική προς άνεργους και οικογένειες «πάγωσε».























































