ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Μέτρα ενόψει της νέας κακοκαιρίας, προκειμένου να μην υπάρξει ένα νέο «μπλακ αουτ» στον σιδηρόδρομο με απανωτές βλάβες στις μηχανές και εγκλωβισμένους επιβάτες, αποφασίστηκε να ληφθούν σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, με τις διοικήσεις των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ, παρουσία του υφυπουργού Μεταφορών Νίκου Μαυραγάνη.
Ειδικότερα, αποφασίστηκε να επανδρωθούν οι ορεινοί σταθμοί στο τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, όπου θα υπάρχουν σε εφεδρεία και μηχανές εμπορευματικών αμαξοστοιχιών που θα μπορούν να απομακρύνουν το χιόνι από το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Οι σταθμοί Οινόη, Λιανοκλάδι, Παλαιοφάρσαλο και Πλατύ θα εξοπλιστούν με μηχανές εφεδρείας και προσωπικό κάθ´ ολη τη διάρκεια των φαινομένων.
Οι Μπράλος και Αγγείες θα είναι ανοιχτοί και επανδρωμένοι όλο το 24ωρο, ενώ στον σταθμό Παλαιοφάρσαλου δεν θα γίνεται αντικατάσταση της θερμικής μηχανής με ηλεκτρική.
Τέλος, οι μηχανοστασιάρχες ελέγχου κυκλοφορίας θα βρίσκονται επί των αμαξοστοιχιών στα σημεία που παρατηρούνται τα έντονα καιρικά φαινόμενα.
Υπενθυμίζεται ότι με εντολή του υπουργού Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, έχει διαταχθεί κατεπείγουσα ΕΔΕ για όσα συνέβησαν, κατά τη διάρκεια του προηγούμενου κύματος κακοκαιρίας, στο σιδηροδρομικό δίκτυο.























































