ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Υεμένη: Πολεμικό «θησαυροφυλάκιο» $900 εκατ. σε κρυπτονομίσματα έχτισαν οι Χούτι
Ο Τραμπ έτοιμος να δώσει το «πράσινο φως» για αμερικανικούς κινητήρες στα τουρκικά Kaan
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Την παροχή οικονομικών κινήτρων σε γιατρούς που υπηρετούν σε επιπλέον 13 Κέντρα Υγείας και Περιφερειακά Ιατρεία στους νομούς Δωδεκανήσου, Έβρου, Εύβοιας, Φωκίδας, Άρτας και Ιωαννίνων, προβλέπει Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) που υπογράφηκε από τον υπουργό Υγείας, Ανδρέα Ξανθό, τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας, Παύλο Πολάκη και τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Χουλιαράκη.
Πρόκειται για 16 αγροτικούς γιατρούς υπηρεσίας υπαίθρου (υπόχρεους και επί θητεία), στους οποίους θα χορηγείται μηνιαίο επίδομα 400 ευρώ.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με αυτό τον τρόπο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου προσπαθεί να ενισχύσει τις δομές υγείας σε άγονες, δυσπρόσιτες και νησιωτικές περιοχές, όπου δεν παρατηρείται ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τους γιατρούς να καλύψουν τις κενές θέσεις και να διασφαλίσει το δικαίωμα των κατοίκων σε αξιόπιστη υγειονομική φροντίδα.























































