Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Υποχρεωτική η ασφάλιση αυτοκινήτου ακόμη και όταν είναι σε ακινησία

Υποχρεωτική η ασφάλιση αυτοκινήτου ακόμη και όταν είναι σε ακινησία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου αποφαίνεται ότι η ασφάλιση αυτοκινήτου είναι υποχρεωτική ακόμη και σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι σε ακινησία και ο κάτοχός του δεν σκοπεύει να το κυκλοφορήσει.

Συγκεκριμένα, η εν λόγω απόφαση έρχεται μετά από προσφυγή μίας κατόχου IX αυτοκινήτου στην Πορτογαλία το οποίο αν και παροπλισμένο, ο γιος της το κυκλοφόρησε με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ο ίδιος και δύο άτομα που επέβαιναν σε αυτό.

Μετά το ατύχημα το επικουρικό κεφάλαιο της χώρας αποζημίωσε τους παθόντες και στράφηκε δικαστικά κατά της κατόχου για να πληρώσει τα σχετικά ποσά αποζημίωσης.

Αυτη προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και το οποίο αποφάνθηκε πως «όχημα το οποίο δεν έχει αποσυρθεί επισήμως από την κυκλοφορία και είναι σε λειτουργική κατάσταση πρέπει να καλύπτεται από ασφάλιση της αστικής ευθύνης που προκύπτει από την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων, ακόμη και αν ο κύριός του, ο οποίος δεν προτίθεται πλέον να το οδηγήσει, έχει επιλέξει να το σταθμεύσει σε ιδιόκτητο οικόπεδο.

Τα κράτη μέλη μπορούν να προβλέπουν ότι, όταν το πρόσωπο που είχε υποχρέωση ασφαλίσεως της αστικής ευθύνης που προκύπτει από την κυκλοφορία του εμπλακέντος σε ατύχημα οχήματος έχει παραβεί την υποχρέωση αυτή, ο εθνικός οργανισμός αποζημιώσεως μπορεί να στραφεί κατά του προσώπου αυτού, παρότι αυτό δεν υπέχει αστική ευθύνη για το ατύχημα».

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Στις πιο επικίνδυνες χώρες της Ευρώπης για οδήγηση η Ελλάδα – 64 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκων

Όρμπαν: Η Ουγγαρία θα προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο κατά της ΕΕ για το ρωσικό αέριο

Τσουχτερά πρόστιμα για απλήρωτα τέλη, ΚΤΕΟ και ανασφάλιστα ΙΧ – Πώς θα εντοπίζονται οι παραβάτες

DW: Η φον ντερ Λάιεν επιμένει για την απαγόρευση αυτοκινήτων με συμβατικούς κινητήρες το 2035 – Ποιοι αντιδρούν

Κώστας Καραμανλής: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr