ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Νύχτα ταλαιπωρίας πέρασαν πολλοί επιβάτες τρένων, καθώς το σιδηροδρομικό δίκτυο ανάμεσα στο Λιανοκλάδι και το Δομοκό παραμένει κλειστό λόγω κομμένων καλωδίων ηλεκτροκίνησης.
Από χθες Τετάρτη στις 20.00 και μέχρι σήμερα το πρωί Πέμπτης οι επιβάτες των τρένων με κατεύθυνση από τη Λάρισα προς την Αθήνα επιβιβάζονταν σε λεωφορεία στην περιοχή του Δομοκού για να συνεχίσουν το ταξίδι τους ως το Λιανοκλάδι και από εκεί πάλι με τρένο προς Αθήνα.
Αντιστρόφως, οι επιβάτες που ταξίδευαν προς Θεσσαλονίκη επιβιβάζονταν στο Λιανοκλάδι σε λεωφορεία με κατεύθυνση το Δομοκό για να συνεχίσουν από εκεί με τρένο το ταξίδι τους.
Οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας 60 με κατεύθυνση από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη έφτασαν στον προορισμό τους με πέντε ώρες καθυστέρηση, ενώ με τέσσερις ώρες καθυστέρηση έφτασαν στον προορισμό τους οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας 61, που ήταν το πρώτο τρένο που εγκλωβίστηκε στα κομμένα καλώδια, στην περιοχή του Δομοκού.
Σύμφωνανα με το ΑΠΕ, όλη τη ύχτα ειδικά συνεργεία προσπαθούσαν να μαζέψουν τα κομμένα καλώδια τα οποία έχουν απλωθεί σε μεγάλο τμήμα της γραμμής και να αποκαταστήσουν τη συγκοινωνία χωρίς ωστόσο, μέχρι στιγμής, να έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα.
Στο τμήμα από το Λιανοκλάδι μέχρι και το Δομοκό δεν υπάρχει ηλεκτροκίνηση της γραμμής, όπως προβλεπόταν στο τέλος του μήνα – το έργο παραδόθηκε πριν από μία εβδομάδα – ενώ είναι η πρώτη φορά που σημειώνονται κλοπές καλωδίων στη συγκεκριμένη περιοχή.























































