ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Δημοσκόπηση GPO: Ανεβαίνει η ΕΛΑΣ του Τσίπρα, αντέχει ακόμη η ΝΔ, πέφτει συνεχώς το ΠΑΣΟΚ
Έρχεται στην Ελλάδα το ισχυρό κύμα καύσωνα που «καίει» την Ευρώπη
«Κακά δαιμόνια» έχουν παρεισφρήσει στο «μόρφωμα» της Καρυστιανού - Ήρθε η ώρα του «εξορκισμού»
Αλέξης Τσίπρας: «Η ΕΛ.Α.Σ. της Ελλάδας» - «Σύμβολό μας είναι η πατρίδα μας. ΕΛ.Α.Σ. είναι το όνομά μας»
Εκτεταμένες καταστροφές στην αμερικανική ναυτική βάση του Μπαχρέιν από ιρανικά πλήγματα - Στα 400 εκατ. δολάρια
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τρία θετικά στον κορωνοϊό covid 19 κρούσματα ανακοινώθηκαν σήμερα στη Λέσβο.
Πρόκειται για τρεις ασυμπτωματικούς ασθενείς πρόσφυγες και μετανάστες, που μαζί με άλλους 33 συνολικά, 15 άνδρες, 10 γυναίκες και 11 παιδιά καταγωγής Ιράν και Αφγανιστάν, διασώθηκαν το Σαββάτο 13 Ιουνίου το βράδυ από το Λιμενικό Σώμα βόρεια των βορειοδυτικών ακτών της Λέσβου και μεταφέρθηκαν στο λιμάνι της Πέτρας.
Κατά τον έλεγχο από κλιμάκιο του ΕΟΔΥ, είχε βρεθεί μεταξύ των 36 συνολικά διασωθέντων ένας θετικός στον ιό, ενώ αρνητικοί ήσαν όλοι οι άλλοι.
Αρνητικά ήταν και τα δείγματα από τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος και όσους άλλους είχαν έρθει σε επαφή μαζί τους κατά τη διάσωση τους.
Οι 36, αμέσως μετά τέθηκαν σε καραντίνα στη δομή στα Μεγάλα Θέρμα που λειτουργεί για τους νεοεισερχόμενους.
Κατά τον επανέλεγχο ο μεν θετικός κατά τον προηγούμενο έλεγχο βρέθηκε αρνητικός, ενώ τρεις αρνητικοί βρέθηκαν τώρα θετικοί, πλην όμως και οι τρεις ασυμπτωματικοί.
Στο σύνολο τους, οι 36 τέθηκαν ξανά σε 14ημερη καραντίνα, ενώ οι τρεις ασθενείς μετακινήθηκαν σε ξεχωριστό χώρο.























































