ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Εμβόλιο, Θεσσαλονίκη, Κεντρική Μακεδονία, Κορωνοϊός - Κορονοϊός, Μακεδονία, Ξάνθη,


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Naval Group: Κρίσιμη χρονιά για το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας το 2026 - Πότε αναμένονται οι επόμενες παραδόσεις φρεγατών
Υεμένη: Πολεμικό «θησαυροφυλάκιο» $900 εκατ. σε κρυπτονομίσματα έχτισαν οι Χούτι
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Αυξητική τάση των κρουσμάτων σημειώνεται στη Θεσσαλονίκη και σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα τόνισε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα, κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης για την πανδημία στη χώρα μας.
Από την πλευρά της η Βάνα Παπαευαγγέλου, επεσήμανε ότι στη Θεσσαλονίκη υπάρχει αύξηση στο επιδημιολογικό φορτίο, ενώ μίλησε για μεγάλη αύξηση στη Βόρεια Ελλάδα.
«Οι εισαγωγές στη Βόρεια Ελλάδα είναι περισσότερες από τα εξιτήρια» σημείωσε.
Συγκεκριμένα, όπως είπε, τα κρούσματα στην Ξάνθη διπλασιάστηκαν, ενώ αυξήθηκαν κατά 60% στην Κοζάνη και κατά 40% σε Δράμα, Έβρο και Πιερία.
Στη Θεσσαλονίκη εμφανίζεται ηπιότερη, αλλά σαφής αύξηση στη διάδοση του κορωνοϊού.
Εντούτοις, καταγράφει υπερδιπλάσιο μέσο κυλιόμενο αριθμό νέων κρουσμάτων αναλογικά με τον πληθυσμό της, συγκριτικά με την Αττική.
Αναφερόμενη στα δύο σχολικά τμήματα στις Συκιές Θεσσαλονίκης που έκλεισαν, αφότου διαγνώστηκε θετικό στον κορωνοϊό άνω του 50% των μαθητών, επισήμανε ότι «η συγκεκριμένη περιοχή έχει ιδιαίτερα υψηλό επιδημιολογικό φορτίο, με θετικότητα 5,4%, υπερδιπλάσια από τον μέσο όρο ανά την επικράτεια».























































