Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Κεφαλογιάννης: Πώς θα λειτουργούν τα Μέσα Μεταφοράς

Κεφαλογιάννης: Πώς θα λειτουργούν τα Μέσα Μεταφοράς
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Το πλαίσιο σταδιακής άρσης των περιοριστικών μέτρων και σε ό,τι αφορά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς παρουσίασε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Όπως ανέφερε: «Είναι σαφές ότι η σταδιακή επάνοδος σε κανονικούς ρυθμούς οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας απαιτεί τη σταδιακή επιστροφή των ΜΜΜ σε πλήρη λειτουργία.

»Πρόκειται για ένα δύσκολο στοίχημα η επιτυχία του οποίου θα κριθεί, όπως και στο προηγούμενο στάδιο, από την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμόρφωση των πολιτών στις απαιτήσεις της νέας πραγματικότητας.

»Αισθάνομαι την ανάγκη να αναφερθώ σε αυτό, γιατί, ειδικά για τις αστικές και προαστιακές μετακινήσεις, κανένα ευρωπαϊκό σύστημα δεν έχει σήμερα τη δυνατότητα, σε προσωπικό και οχήματα, να προσφέρει υπηρεσίες μεταφοράς με τέτοιο τρόπο ώστε να οριοθετείται, εκ των πραγμάτων, η ιατρικώς θεμιτή φυσική απόσταση των επιβατών».

Κανόνες

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προκειμένου να αντιμετωπίσει αυτή τη μεγάλη πρόκληση προχωρεί στην υιοθέτηση των παρακάτω κανόνων για την προστασία των εργαζόμενων και των επιβατών:

Υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας από τους εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό.

Ο έλεγχος της εφαρμογής του μέτρου θα γίνεται από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς που είναι επιφορτισμένοι με αυτό το καθήκον.

Στην υιοθέτηση μέτρων ελεγχόμενης εισόδου στους σταθμούς, ώστε να επιτευχθεί, κατά το δυνατόν, η αναγκαία φυσική απόσταση.

Στην αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων στο μέγιστο δυνατό βαθμό από την πρώτη κιόλας μέρα εφαρμογής του πλαισίου σταδιακής άρσης των περιορισμών.

Δρομολόγια

Συγκεκριμένα, τα δρομολόγια στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας διαμορφώνονται ως εξής:

Στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό σήμερα η συχνότητα των συρμών είναι στα 7,5 λεπτά κατά τις ώρες αιχμής και σχεδιάζουμε να κατέβει στα 6 λεπτά.

Στο Τραμ από τα 11 λεπτά στόχος είναι να φθάσουμε στα 8 λεπτά στις ώρες αιχμής.

Στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ από 550 οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα θα ανέλθουμε το επόμενο διάστημα στα 1.000.

Οι συχνότητες αυτές θα βελτιωθούν σε δεύτερο στάδιο, σε συνάρτηση με την περαιτέρω άρση των περιορισμών.

Σε συνεργασία με συναρμόδια υπουργεία

Προκειμένου τα παραπάνω μέτρα να τύχουν άμεσης εφαρμογής, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία:

Στη δυνατότητα εξαίρεσης του δικαιώματος άδειας ειδικού σκοπού στο προσωπικό των συγκοινωνιών.

Στην αναστολή των διαδικασιών της κινητικότητας των εργαζομένων από τους Οργανισμούς των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε άλλον φορέα.

Είναι αυτονόητο ότι οι εποπτευόμενοι φορείς θα συνεχίσουν τη συστηματική απολύμανση των χώρων των σταθμών, των καθισμάτων, του πατώματος και των χειρολαβών οχημάτων και των συρμών.

Επίσης, θα προχωρήσουν στη σήμανση των σημείων αναμονής, ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός.

Η χρήση των ανελκυστήρων θα απαγορεύεται, με την εξαίρεση των Ατόμων με σοβαρά κινητικά προβλήματα.

Ακόμη, σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία προχωρούμε στα ακόλουθα μέτρα που αποσκοπούν στον περιορισμό της πυκνότητας μετακίνησης του πληθυσμού και την αποσυμφόρηση της κίνησης στα ΜΜΜ κατά τις ώρες αιχμής:

Διαφοροποίηση της ώρας προσέλευσης των εργαζόμενων στη Δημόσια Διοίκηση και κατανομή της σε τρεις ζώνες: (07.00, 08.00 και 09.00 π.μ.)

Έκκληση στους πολίτες

Απευθύνουμε έκκληση στους πολίτες και στο επιβατικό κοινό:

Πρώτον, να αποφύγουν κάθε άσκοπη μετακίνηση με τα μέσα μεταφοράς.

Και δεύτερον, για όσους αυτό δεν είναι εφικτό, ειδικά κατά τις ώρες αιχμής, η χρήση των ΜΜΜ να γίνεται για απολύτως αναγκαίους λόγους, όπως η μετάβαση στον χώρο εργασίας και αυτό εφόσον δεν υπάρχει δυνατότητα μετακίνησης με άλλο πρόσφορο τρόπο.

Καλούμε τους πολίτες που έχουν την επιλογή της μεταφοράς με ιδιωτικό τους μέσο να συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν ως πρώτη επιλογή. Ως ένα επιπλέον μέτρο διευκόλυνσης τους ανακοινώνουμε:

Πρώτον, την παράταση της μη ισχύος του δακτυλίου για τον μήνα Μάιο.

Δεύτερον, από τις 4 Μαΐου τη δυνατότητα μεταφοράς δύο ατόμων πλέον του οδηγού, στη μετακίνηση με τα ΙΧ.

Ως προς τη μεταφορά πολιτών με ταξί, μετά από εισήγηση της Επιτροπής Δημόσιας Υγείας, συνεχίζεται η εφαρμογή του κανόνα που ισχύει και σήμερα, δηλαδή ο οδηγός και ένας επιβάτης, με τις γνωστές εξαιρέσεις μεταφοράς γονέα με ανήλικα τέκνα ή συνοδείας ατόμου για ιατρικούς λόγους.

Τις επόμενες ημέρες το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα ανακοινώσει αναλυτικά περαιτέρω ρυθμίσεις για την παράταση ισχύος των διπλωμάτων οδήγησης και των δελτίων τεχνικού ελέγχου οχημάτων, καθώς και το πλαίσιο επανέναρξης των θεωρητικών και πρακτικών μαθημάτων και εξετάσεων για την απόκτηση άδειας οδήγησης, με στόχο την αποφυγή συνωστισμού από τους πολίτες στα ΚΤΕΟ, στις σχολές οδήγησης και στις περιφερειακές υπηρεσίες μεταφορών.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Γερμανία: Στα όρια της ύφεσης η οικονομία – Το 2024 θα είναι μια δύσκολη χρονιά

Ιωάννης Κεφαλογιάννης: «Ο κ. Κασσελάκης υπηρετεί τη θητεία του χωρίς να έχει το παραμικρό προνόμιο»

Γερμανία: 62χρονος εμβολιάστηκε 217 φορές κατά της covid-19

Γερμανία: Μεγάλη ζήτηση για Έλληνες οδηγούς λεωφορείων – Ελκυστικά «πακέτα»

Στη Λάρισα οι νεκροί του κορωνοϊού δεν έχουν «λιώσει» – Στο Νέο Κοιμητήριο σταμάτησαν οι εκταφές

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr
Διαβάστε ακόμα...
«KONA BLUE»: Το απόρρητο πρόγραμμα των ΗΠΑ για UFO και εξωγήινους
Μετά από περίπου επτά δεκαετίες άκρας μυστικότητας οι ΗΠΑ αποφάσισαν πριν από δύο χρόνια να...