ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Οπαδός της αξιοποίησης βουλευτών σε ένα ενδεχόμενο ανασχηματισμό δήλωσε η πρώην υπουργός Ντόρα Μπακογιάννη.
«Η ΝΔ διαθέτει ένα σημαντικό δυναμικό εκλεκτών συναδέλφων και εγώ δεν ανήκω σε αυτούς που υποστηρίζουν ότι οι βουλευτές είναι για πέταμα και είναι μόνο για να ψηφίζουν και να προτιμάμε τεχνοκράτες.
»Δεν είμαι αυτής της σχολής. Πιστεύω ότι ο βουλευτής, που δίνει τη μάχη και λογοδοτεί στην περιφέρεια του και στον ελληνικό λαό, είναι κατάλληλος για να εφαρμόσει τις κυβερνητικές πολιτικές», είπε ειδικότερα η κ. Μπακογιάννη στο ΣΚΑΪ.
Στο ερώτημα όμως για το ενδεχόμενο εκλογών μέσα στο 2021, απάντησε καυστικά:
«Είμαστε απίστευτοι εμείς οι Έλληνες.
»Δε μας φτάνουν αυτά που έχουμε, λέμε: Δεν ρίχνουμε και μία δόση εκλογές μέσα;» και πρόσθεσε:
«Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά».
























































