ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αμερικανικό Κογκρέσο, Βουλή των Αντιπροσώπων (ΗΠΑ), Γκας Μπιλιράκης, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ), Μάρκο Ρούμπιο, Ρόμπερτ Μενέντεζ, Υπουργείο Εξωτερικών,


















































Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Naval Group: Κρίσιμη χρονιά για το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας το 2026 - Πότε αναμένονται οι επόμενες παραδόσεις φρεγατών
Τραγωδία στη Μυτιλήνη: Νεκρή 36χρονη έγκυος αμέσως μετά τη γέννα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Χαιρετίζουμε τη σημερινή [σ.σ. εχθές Τετάρτη] ψήφιση του νομοσχεδίου για την “Αμυντική και Διακοινοβουλευτική Εταιρική Σχέση ΗΠΑ-Ελλάδος”, το οποίο αναγνωρίζει τη στρατηγική σημασία της χώρας μας ως πυλώνα σταθερότητας στην περιοχή, τη δέσμευση των ΗΠΑ για την ασφάλεια και ευημερία της Ελλάδας και την ύψιστη σημασία της στρατηγικής συνεργασίας Ελλάδος-ΗΠΑ», αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών σε πρώτη ανάρτησή του σε νήμα στο Twitter και συνεχίζει:
«Εκφράζουμε τη βαθύτατη εκτίμησή μας για την ψήφιση του νομοσχεδίου, το οποίο αποδεικνύει τη μοναδική σχέση μεταξύ των δύο χωρών μας» και καταλήγει:
«Θα θέλαμε να εκφράσουμε βαθιά ευγνωμοσύνη για τη δικομματική υποστήριξη που έλαβε και ιδιαίτερα προς τους εισηγητές του νομοσχεδίου στη Γερουσία των ΗΠΑ, Γερουσιαστές R.Menendez & M.Rubio, καθώς και στη Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ, Βουλευτές T.Deutch & G.Bilirakis».



























































