ΙράνΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΙσλαμικό ΚράτοςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Εξιτήριο πήρε ο Ολαϊτάν – πήγε στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού

Εξιτήριο πήρε ο Ολαϊτάν – πήγε στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Μάικλ Ολαϊτάν, Ολυμπιακός,

Εξιτήριο έλαβε την Τετάρτη ο Μάικλ Ολαϊτάν από το νοσοκομείο που νοσηλευόταν εδώ και δέκα ημέρες, μετά το λιποθυμικό επεισόδιο που είχε υποστεί στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στις 2 Μαρτίου.

Ο παίχτης του Ολυμπιακού ολοκλήρωσε τις εξετάσεις στις οποίες τον υπέβαλαν οι γιατροί, οι οποίοι έκριναν ότι δεν συντρέχει πια λόγος παραμονής και νοσηλείας και τον άφησαν ελεύθερο να επιστρέψει στο σπίτι του.

Ο Ολαϊτάν, μάλιστα, εμφανίστηκε απροειδοποίητα στο μεσημεριανό γεύμα της ομάδας στις εγκαταστάσεις του συλλόγου, με την παρουσία του να προκαλεί ενθουσιασμό και μεγάλη χαρά στους συμπαίκτες του και το τεχνικό επιτελείο του Ολυμπιακού.

Παραμένει άγνωστο ωστόσο το πότε θα μπορέσει ο Μάικλ Όλαϊτάν να επιστρέψει στις αθλητικές του υποχρεώσεις.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Θρήνος στον Ολυμπιακό: Πέθανε η Κανέλλα Χρυσονίδου – Της είχαν αφιερώσει την Ευρωλίγκα

Ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας σε ηλίκια 54 ετών

Ολυμπιακός: Μετά την Euroleague, πρωταθλητής για 16η φορά και στην Ελλάδα

Ο Ολυμπιακός με 100σταρα έκανε το 2-1 επί του Παναθηναϊκου (102-92) και πήρε προβάδισμα τίτλου

Ο Ολυμπιακός 82-76 τον Παναθηναϊκό και 1-0 στη μάχη του τίτλου

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr