ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στη Γερμανία, σε εκπομπή με θέμα την ελληνική κρίση και με τίτλο “Πού οδηγεί η οργή των Ελλήνων;”, φράση παρουσιαστή προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις.
Όταν ξεκινούσε η εκπομπή, έπεσε το ρεύμα και ο παρουσιαστής Γκούντερ Γιάουχ αντέδρασε με τη φράση «Ελλάδα γίναμε», μια φράση που προκάλεσε επικρίσεις τόσο στο Διαδίκτυο παράλληλα με την εκπομπή όσο και στις γερμανικές εφημερίδες το πρωί της Δευτέρας.
«Πιο κατάλληλο θα ήταν να μιλά κανείς για «συνθήκες Γερμανίας» παρά για Ελλάδας» ήταν το σχόλιο της Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ), που θύμισε άλλα περιστατικά διακοπής ρεύματος σε γερμανικό στάδιο.
«Δεν κάνει κακό να ξεχνούμε ποιος χαρακτηριζόταν μέχρι πριν από μερικά χρόνια ο “μεγάλος ασθενής” της Ευρώπης» έγραψε η εφημερίδα. »Μη παραγωγικό κλισέ» χαρακτήρισε το σχόλιο η FAZ –επικρίνοντας τα στερεότυπα για την Ελλάδα ενώ σύμφωνα με την Handelsblatt, ανάλογα ήταν και τα σχόλια στο Twitter: «Μάλλον συνθήκες Γερμανίας ήταν κύριε Γιάουχ, τεχνολογία αιχμής και παρ’ όλα αυτά ακόμη στο σκοτάδι» σχολίασαν Γερμανοί χρήστες.























































