ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Βόρεια Κορέα, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ), Κιμ Γιονγκ Ουν, Μπάρακ Ομπάμα, Πυρηνικά Όπλα,


















































Φλέγεται ξανά ο Κόλπος: Ανταλλαγή στρατιωτικών πληγμάτων μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν στα Στενά του Ορμούζ
Αλέξης Τσίπρας: «Η ΕΛ.Α.Σ. της Ελλάδας» - «Σύμβολό μας είναι η πατρίδα μας. ΕΛ.Α.Σ. είναι το όνομά μας»
«Κακά δαιμόνια» έχουν παρεισφρήσει στο «μόρφωμα» της Καρυστιανού - Ήρθε η ώρα του «εξορκισμού»
Δημοσκόπηση GPO: Ανεβαίνει η ΕΛΑΣ του Τσίπρα, αντέχει ακόμη η ΝΔ, πέφτει συνεχώς το ΠΑΣΟΚ
Έρχεται στην Ελλάδα το ισχυρό κύμα καύσωνα που «καίει» την Ευρώπη
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η Βόρεια Κορέα εξαπέλυσε νέα απειλή πως οι Ηνωμένες Πολιτείες «θα βρεθούν αντιμέτωπες με την τελική καταστροφή», απορρίπτοντας κάθε ενδεχόμενο επανέναρξης διαπραγματεύσεων με τις ΗΠΑ για την εξεύρεση λύσης σχετικά με το πυρηνικό της πρόγραμμα.
«Αφού οι γκανγκστερικές Ηνωμένες Πολιτείες φωνάζουν πως θα ‘γκρεμίσουν’ τη Βόρεια Κορέα […] ο στρατός και ο λαός δεν μπορούν παρά να ενημερώσουν επισήμως την κυβέρνηση Ομπάμα […] πως η Βόρεια Κορέα δεν έχει ούτε την ανάγκη, ούτε τη βούληση να καθίσει άλλο στο διαπραγματευτικό τραπέζι», αναφέρει χαρακτηριστικά ανακοίνωση που εξέδωσε η Εθνική Επιτροπή Άμυνας, το ανώτατο στρατιωτικό σώμα της Πιονγκγιάνγκ.
Η ανακοίνωση, με τίτλο «Οι αμερικανοί ιμπεριαλιστές θα αντιμετωπίσουν την τελική καταστροφή», τονίζει μάλιστα πως ο Βορράς θα απαντήσει ανάλογα σε οιαδήποτε αμερικανική επιθετικότητα, με συμβατικά, πυρηνικά ή ψηφιακά μέσα.
Η κίνηση της Πιονγκγιάνγκ φαίνεται πως έρχεται ως αντίδραση σε πρόσφατη αναφορά του προέδρου των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα στο ενδεχόμενο κατάρρευσης του βορειοκορεατικού καθεστώτος, αφού έκανε λόγο για το «πιο απομονωμένο έθνος στη Γη».
Στην ανακοίνωσή του, ο Βορράς ισχυρίζεται πως τα σχόλια Ομπάμα ισοδυναμούν με απειλή για ανατροπή του βορειοκορεατικού καθεστώτος.























































