ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Ιράν, Περσικός Κόλπος,


















































Η Αστυνομία προειδοποιεί για ιστοσελίδα-απάτη μέσω της οποίας κλέβουν τραπεζικούς λογαριασμούς
«Χρειαζόμαστε κάθε άνδρα και γυναίκα μαχητή» - Εγιάλ Ζαμίρ για τις ελλείψεις στον ισραηλινό στρατό
ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 Κρητικούς αγρότες για παράνομες επιδοτήσεις - Δήλωναν εκτάσεις στην Καστοριά
Η AHEPA αντιτίθεται στην πώληση κινητήρων τζετ ύψους 700 εκατομμυρίων δολαρίων στην Τουρκία, επιστολή προς τον Πρόεδρο Τραμπ
Κι όμως, γίνεται: Ο Μάκης που κέρδισε το Eurojackpot κερνάει ακόμη κι όταν δεν είναι εκεί – Η έκπληξη που
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Οι ένοπλες δυνάμεις του Ιράν κατέλαβαν εμπορικό πλοίο με 34 άτομα πλήρωμα στον Περσικό Κόλπο.
Συγκεχυμένες ήταν οι πρώτες πληροφορίες καθώς το δίκτυο Al Arabiya μετέδωσε πως το Ιράν κατέλαβε αμερικανικό πλοίο, πληροφορία που διέψευσε λίγη ώρα αργότερα το Πεντάγωνο των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο, λοιπόν, το πλοίο φέρει σημαία Νήσων Μάρσαλ, και πρόκειται για το μεταγωγικό MV Maersk Tigris.
Όπως αναφέρουν διεθνή δίκτυα το πλοίο οδηγείται προς το ιρανικό λιμάνι Μπαντάρ Αμπάς, ενώ προηγουμένως είχαν ανοίξει πυρ εναντίον του.
Ο Αμερικανός συνταγματάρχης Στιβ Γουόερν επισήμανε πως το μεταγωγικό αγνόησε τις προειδοποιήσεις των Ιρανών, ενώ έπλεε στα Στενά του Ορμούζ, ενώ λέγεται πως παραβίασε τα ιρανικά χωρικά ύδατα.
Την ίδια στιγμή, ο εκπρόσωπος του Πενταγώνου δήλωσε πως ανάμεσα στο πλήρωμα δεν υπάρχουν Αμερικανοί πολίτες και πρόσθεσε πως αμερικανικά πολεμικά αεροσκάφη και πλοία απάντησαν στο σήμα κινδύνου που εξέπεμψε το πλοίο.























































