ΙράνΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΙσλαμικό ΚράτοςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Τα είπαν πάλι στο τηλέφωνο Πούτιν, Ολάντ και Μέρκελ

Τα είπαν πάλι στο τηλέφωνο Πούτιν, Ολάντ και Μέρκελ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Οι πρόεδροι της Ρωσίας και της Γαλλίας, Βλάντιμιρ Πούτιν και Φρανσουά Ολάντ και η καγκελάριος της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ είχαν την Τετάρτη συνομιλία μέσω τηλεδιάσκεψης, όπως μεταδίδει το ρωσικό πρακτορείο TASS.

Στο παρελθόν, οι επικεφαλής του ρωσικού και του γαλλικού κράτους και η επικεφαλής της γερμανικής κυβέρνησης έχουν συζητήσει με τον ίδιο τρόπο για τις εξελίξεις στην Ουκρανία και για παραβιάσεις της ειρηνευτικής συμφωνίας του Μινσκ.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Γερμανίδα δημοσιογράφος που είχε συλληφθεί στη Συρία επέστρεψε στην πατρίδα της έπειτα από μήνες κράτησης

Γερμανία: Άρπαξαν μωρό 3 μηνών από το καρότσι – Εντοπίστηκε νεκρό

Η Βουλγαρία μπλοκάρει τις ευρωπαϊκές κυρώσεις κατά του Ρώσου Πατριάρχη Κυρίλλου

Ο Τραμπ υπέγραψε με τον Πεζεσκιάν εκεχειρία 60 ημερών και το παρουσιάζουν ως δήθεν «ειρήνη»

Τραμπ από G7: «Κοντά στην υπογραφή της συμφωνίας με το Ιράν – Αν αποτύχει, επιστρέφουμε στους βομβαρδισμούς»

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr