ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Νίκος Δένδιας: «Η θάλασσα είναι ο φυσικός μας χώρος» - «Ο Άη Νικόλας σκέποι τις θάλασσες, σκέποι τον Στόλο, σκέποι
Ρήξη Χαμάς-Δικτύων Μουσουλμανικής Αδελφότητας: Αγνοούνται εκατομμύρια δολάρια που προορίζονταν για τη Γάζα
Διπλωματική ένταση: Η Απεσταλμένη του ΟΗΕ για την Κύπρο αποκάλεσε τα κατεχόμενα «τουρκική πλευρά της Κύπρου» - Η Νίνα Κασιμάτη
Ιράν: Συνελήφθησαν δύο διοργανωτές μαραθωνίου επειδή γυναίκες έτρεξαν χωρίς χιτζάμπ
Παροχή τακτικών οχημάτων στον Λιβανέζικο Στρατό από τις ΗΠΑ: Πιθανή πώληση 90,5 εκατ. δολαρίων
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τα τελευταία λόγια του πιλότου του ρωσικού αεροσκάφους Αντόνοφ που συνετρίβη λίγα λεπτά μετά την απογείωσή του από το Ντομοντέντοβο της Μόσχας στις 11 Φεβρουαρίου, στοιχίζοντας τη ζωή στους 71 επιβαίνοντες, αποκαλύπτει η Daily Mail.
Οι καταγραφείς φωνής από το πιλοτήριο του Αντόνοφ της Saratov Aitlines αποκαλύπτουν την τελευταία συζήτηση του πιλότου Βαλερί Γκουμπάνοφ με τον συγκυβερνήτη Σεργκέι Γκαμπαριάν.
Όπως αναφέρει το απομαγνητοφωνημένο κείμενο που δημοσιεύθηκε στο RBC, ο πιλότος λέει στον συγκυβερνήτη να ανακτήσει ύψος, αντί να δίνει κλίση προς τα κάτω στο αεροσκάφος, προσπαθώντας να αποφύγουν την τραγωδία.
«Καταλαβαίνω ότι ήθελες… αλλά αντί για αυτό πηγαίνεις προς τα κάτω. Γιατί πας προς τα κάτω; Πού; Ύψος! Ύψος! Υψος! Πάνω», λέει στον συγκυβερνήτη,.
Η ηχογράφηση σταματά με τον κυβερνήτη να λέει «Αυτό ήταν, τη γ@@@@με».
Το RBC επικαλείται πηγές από την ομοσπονδιακή υπηρεσία αερομεταφορών για την αυθεντικότητα της ηχογράφησης.
Τον προηγούμενο μήνα οι εμπειρογνώμονες τόνισαν ότι η αιτία της συντριβής ήταν πιθανότατα η αποτυχία των πιλότων να ενεργοποιήσουν το σύστημα αποπαγοποίησης, με αποτέλεσμα να δείχνει λανθασμένες ενδείξεις της ταχύτητας.
Η Διακυβερνητική Επιτροπή Αεροπορίας, αφού εξέτασε το μαύρο κουτί με τα δεδομένα της πτήσης, ανακοίνωσε ως πιθανή αιτία της συντριβής του αεροσκάφους το γεγονός ότι οι αισθητήρες για την μέτρηση ταχύτητας(Pitot) είχαν παγώσει καθώς είχε απενεργοποιηθεί το σύστημα θέρμανσής τους με αποτέλεσμα να μην δίνουν σωστά δεδομένα.























































