ΙράνΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΙσλαμικό ΚράτοςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Οι τζιχαντιστές του Ερντογάν ύψωσαν τη σημαία τους στην Τελ Αμπιάντ

Οι τζιχαντιστές του Ερντογάν ύψωσαν τη σημαία τους στην Τελ Αμπιάντ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Τουρκικά ΜΜΕ μεταδίδουν και συμφωνούν μαζί τους μιντιακοί ακτιβιστές ότι η συροκουρδική παραμεθόρια πόλη Τελ Αμπιάντ έπεσε στα χέρια των τζιχαντιστών μισθοφόρων και του τουρκικού στρατού.

Λεπτομέρειες για το πώς η πόλη έπεσε δεν υπάρχουν.

Στο Twitter διακινούνται φωτογραφίες με μισθοφόρους των Τούρκων μέσα στην Τελ Αμπιάντ και ένα βίντεο που υψώνουν τη σημαία τους σε ιστό στο κέντρο της πόλης.

Εάν διασταυρωθεί η είδηση της άλωσης της Τελ Αμπιάντ, θα πρόκειται για την πρώτη μεγάλη παραμεθόρια πόλη που πήραν οι Τούρκοι.

Δεν υπάρχει η αίσθηση ότι δόθηκε κάποια μάχη για την υπεράσπιση της πόλης. Σαν να εκκενώθηκε.

Με μοβ χρώμα απεικονίζεται η τουρκική εισβολή. Με κίτρινο τα εδάφη που ελέγχουν οι υπό κουρδική διοίκηση Συριακές Δημοκρατικές Δυνάμεις (SDF). Με μαύρα γράμματα οι παραμεθόριες συροκουρδικές πόλεις και με κόκκινα γράμματα οι παραμεθόριες τουρκοκουρδικές πόλεις, που βρίσκονται ακριβώς στην άλλη πλευρά των συνόρων.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Στο εδώλιο ο πρώην Μεγάλος Μουφτής της Συρίας

ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν

Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν

Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»

Ο Τραμπ έτοιμος να δώσει το «πράσινο φως» για αμερικανικούς κινητήρες στα τουρκικά Kaan

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr