ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Υεμένη: Πολεμικό «θησαυροφυλάκιο» $900 εκατ. σε κρυπτονομίσματα έχτισαν οι Χούτι
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η αγάπη δε γνωρίζει σύνορα και ένα ζευγάρι ηλικιωμένων που ζει σε καραντίνα λόγω κορονοϊού, το επιβεβαιώνει περίτρανα.
Η 85χρονη Ίνγκα Ρασμούσεν από τη Δανία και ο 89χρονος Κάρστεν Τούχσεν Χάνσεν από τη Γερμανία, συναντιούνται κάθε μέρα στο Άβεντοφτ για να πιουν το αναψυκτικό ή τον καφέ τους και να μιλήσουν -τηρώντας πάντα τις αποστάσεις ασφαλείας.
Τα γερμανοδανικά σύνορα έκλεισαν πριν από δύο εβδομάδες εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, αλλά αυτό δεν ήταν ικανό να σταματήσει το ηλικιωμένο ζευγάρι από το να βλέπονται.
«Είναι στενάχωρο αλλά δεν μπορούμε να το αλλάξουμε» λέει η κυρία Ρασμούσεν στη Deutsche Welle,
Τους δύο ηλικιωμένους συνάντησε ο δήμαρχος μιας κοντινής πόλης και ανέβασε φωτογραφία τους στο Facebook, αναφέρει το BBC.
Το ζευγάρι γνωρίστηκε πριν από δύο χρόνια και τον τελευταίο χρόνο περνούσαν σχεδόν κάθε μέρα μαζί.
Έκαναν ταξίδια και σχεδιάζουν να συνεχίσουν όταν ξεπεραστεί η πανδημία του κορονοϊού.























































