ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Σε πλήρη εξέλιξη η στρατιωτική επαναπροσέγγιση Αιγύπτου και Τουρκίας
Πρώην Αξιωματούχος της Μοσάντ: Το Ισραήλ να εξοντώνει τζιχαντιστές στην Τουρκία - Διευρυνόμενη επιρροή του Κατάρ εντός της κυβέρνησης Τραμπ
Ποιος είναι ο Άντι Μπέρναμ, ο επόμενος Πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου
Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
Τραμπ: Εάν το Ιράν δεν συμμορφωθεί με τη συμφωνία, θα κάνω αυτό που πρέπει να κάνω
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Νυχτερινά κέντρα διασκέδασης και ντίσκο κλείνουν από την Κυριακή 25/10 και για δύο βδομάδες στη Σόφια, στο πλαίσιο εφαρμογής μέτρων για τον περιορισμό της έξαρσης των κρουσμάτων κορωνοϊού, ώστε να ελαττωθεί η πίεση που ασκείται στο σύστημα Υγείας.
«Η κατάσταση στη Σόφια γίνεται όλο και πιο ανησυχητική.
»Έχουμε μία νέα αύξηση των μολύνσεων, αλλά και των ανθρώπων που χρειάζονται νοσηλεία.
»Αυτό ασκεί πίεση στα νοσοκομεία» τόνισε η δήμαρχος της βουλγαρικής πρωτεύουσας Γιορντάνκα Φαντάκοβα.
Μιλώντας στην εθνική τηλεόραση BTV η Φαντάκοβα παρότρυνε επίσης, τα πανεπιστήμια της Σόφιας να εφαρμόσουν την εκπαίδευση μέσω του διαδικτύου, όπως και τις επιχειρήσεις να έχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερο αριθμό εργαζόμενων, να εργάζονται από το σπίτι.
Η πρωτεύουσα της Βουλγαρίας, Σόφια, στην οποία κατοικούν περίπου δύο εκατομμύρια άνθρωποι θα κλείσει τα νυχτερινά κλαμπ και τις ντίσκο από την Κυριακή και για δύο εβδομάδες, μόλυνσης από την COVID-19, όπως ανακοίνωσε η δήμαρχος.
Η Βουλγαρία ανέφερε σήμερα 1.589 κρούσματα, με το συνολικό αριθμό των μολύνσεων από κορωνοϊό να φτάνει τις 36.519, ενώ στη Σόφια, με τους περίπου 2 εκατ. κατοίκους, καταγράφηκαν 584 περιστατικά μόλυνσης.























































