ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Εκλογές στη Σερβία: Ο Βούτσιτς παραδέχθηκε την ήττα του από τη «λίστα των φοιτητών»
Λάβρος ο Καραμανλής για τουρκολυβικό, ελληνοτουρκικά και την όξυνση των ανισοτήτων
Φούρνοι «Χωριάτικο»: Περισσότερα από 100 πρόσωπα στη δικογραφία - Ο ιδιοκτήτης Γιαννακόπουλος περνούσε περισσότερο χρόνο στο Ντουμπάι
Συνελήφθη ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας «Χωριάτικο», ο λογιστής και αρκετοί υπάλληλοι
Αντ. Σαμαράς: «Mονόδρομος η αποπομπή Γεραπετρίτη» - Eπίθεση στην κυβέρνηση για Λιβύη και Τουρκία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τον θάνατο 39χρονης Βρετανίδας, η οποία παρουσίασε θρόμβωση και νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, ανακοίνωσε o εκπρόσωπος Τύπου του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Κύπρου, Χαράλαμπος Χαριλάου, προσθέτοντας ότι ήδη έχει εκδοθεί το πιστοποιητικό θανάτου της.
Η 39χρονη εμβολιάστηκε στις αρχές Μαΐου στην Πάφο με το σκεύασμα AstraZeneca και μέρες αργότερα υπέστη θρομβοεμβολικό επεισόδιο, με τις Φαρμακευτικές Υπηρεσίες να διερευνούν κατά πόσο σχετίζεται με τον εμβολιασμό της.
Αρχικά νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο της Πάφου, αλλά λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής της κρίθηκε αναγκαίο να μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.
Όπως ανέφερε στο ΡΙΚ η αναπληρώτρια διευθύντρια Φαρμακευτικών Υπηρεσιών του υπουργείου Υγείας της Κύπρου, Έλενα Παναγιωτοπούλου, η διαδικασία από εδώ και πέρα προβλέπει την αποστολή του ιστορικού της αποθανούσας στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων, ο οποίος θα απαντήσει στα σχετικά ευρήματα.






















































