ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Έρχεται στην Ελλάδα το ισχυρό κύμα καύσωνα που «καίει» την Ευρώπη
Δημοσκόπηση GPO: Ανεβαίνει η ΕΛΑΣ του Τσίπρα, αντέχει ακόμη η ΝΔ, πέφτει συνεχώς το ΠΑΣΟΚ
DW: Ο λόγος που μόλις 6% των γερμανικών νοικοκυριών έχουν κλιματιστικά στα σπίτια τους
«Εϊλάτ 2035»: Η απάντηση του Ισραήλ στον εμπορικό άξονα Άγκυρας, Ντόχας και Ριάντ
Ερντογάν: Ο αγώνας κατά του Ισραήλ γίνεται «για τη δική μας επιβίωση και για την επιβίωση του [τουρκικού] έθνους μας»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Οι δύο τουρίστες είδαν έκπληκτοι το κόστος στην απόδειξη που έλαβαν, αφού είχαν ήδη κάνει την παραγγελία τους, στον σερβιτόρο.
Πρωτοφανές περιστατικό αισχροκέρδιας σημειώθηκε στην Ιταλία, καθώς μαγαζί κοντά στη λίμνη Κόμο χρέωσε τουρίστες επιπλέον 2€, επειδή ζήτησαν να… κόψει στη μέση το τοστ που είχαν παραγγείλει.
Οι δύο τουρίστες είδαν έκπληκτοι το κόστος στην απόδειξη που έλαβαν, αφού είχαν ήδη κάνει την παραγγελία τους, στον σερβιτόρο.
Το συμβάν εκτυλίχθηκε σε μπαρ στο Τζέρα Λάριο την 20ή Ιουνίου, αλλά από την Κυριακή (06/08) έχει… ξεσηκώσει «θύελλα» αντιδράσεων κοινωνικά δίκτυα, καθώς η απόδειξη δημοσιοποιήθηκε στο Trip Advisor.
Παρά την έκπληξη των πελατών, ο μπάρμαν φέρεται να δικαιολόγησε το επιπλέον κόστος ισχυριζόμενος ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσει δύο πιατάκια και όχι μόνο ένα για να σερβίρει τα δύο κομμάτια του τοστ στους πελάτες και ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσει ακόμη και μία επιπλέον χαρτοπετσέτα, σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο.























































