ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Οι Ιρανοί αποχώρησαν από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ και απαιτούν επίσημη συγγνώμη του Ντόναλντ Τραμπ
Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ένα νεογέννητο αγόρι βρέθηκε την Κυριακή εγκαταλελειμμένο σε έναν υπόνομο στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας, ανακοίνωσαν οι Αρχές.
Δύο ποδηλάτες κινούνταν κατά μήκος ενός αυτοκινητόδρομου του Σίδνεϊ το πρωί της Κυριακής, όταν άκουσαν κλάματα μωρού και σταμάτησαν προκειμένου να διαπιστώσουν περί τίνος πρόκειται.
Όταν σήκωσαν το φρεάτιο που κάλυπτε το άνοιγμα του υπονόμου διαπίστωσαν έντρομοι ότι 2,5 μέτρα πιο χαμηλά βρισκόταν ένα νεογέννητο μωρό.
Οι Αρχές έσπευσαν στην περιοχή και διέσωσαν το βρέφος, το οποίο δεν έφερε εμφανή σημάδια τραυματισμού, αλλά είχε αφυδατωθεί, γεγονός που σημαίνει ότι το μωρό μπορεί να ήταν εκεί από την Τρίτη.
Η αστυνομία ξεκίνησε έρευνες προκειμένου να διαπιστωθεί πώς το μωρό κατέληξε να βρίσκεται μέσα σε έναν υπόνομο. Ύστερα από έρευνες στα αρχεία νοσοκομείων της γύρω περιοχής, εντόπισαν και τη μητέρα του μωρού η οποία ανακρίνεται και αντιμετωπίζει σοβαρές κατηγορίες.























































