ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Κράτος «καραγκιόζηδων»! Στη Θεσσαλονίκη μήνυση σε πεθαμένη οδηγό, γιατί δεν παρέδιδε το δίπλωμα
Αίγιο: «Ο Ιταλός στράβωσε γιατί πλήρωσε την ανακαίνιση και η Μαρία έδωσε τα λεφτά στον γιο της»
Συνελήφθη επιδειξίας Μητροπολίτης στα Πετράλωνα - Είπε ότι «για χρόνια παλεύει με κακούς λογισμούς»
Χίος: 51χρονος έσφαξε τον 31χρονο ανιψιό του
Μην προσκαλείτε τη Συρία πίσω στον Λίβανο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Σειρά επαφών με τις επικεφαλής των διπλωματικών αποστολών της Νορβηγίας και της Ολλανδίας είχε τη Δευτέρα 11 Μαΐου στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας ο Νίκος Δένδιας, επιβεβαιώνοντας την εξωστρεφή αμυντική στρατηγική της Αθήνας.
Ο Έλληνας Υπουργός συναντήθηκε διαδοχικά με την Πρεσβευτή της Νορβηγίας, Χάριετ Μπεργκ, και τη νέα Πρεσβευτή της Ολλανδίας, Μπάρμπαρα βαν Χέλεμοντ, θέτοντας επί τάπητος την ενίσχυση των διμερών στρατιωτικών δεσμών.
Στο επίκεντρο των συνομιλιών βρέθηκαν οι κοινές δράσεις εντός του ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση της τεχνολογικής καινοτομίας στον τομέα της άμυνας.
Συνάντηση γνωριμίας με την Πρεσβευτή της Νορβηγίας την Αθήνα, Χάριετ Μπεργκ, πραγματοποίησε τη Δευτέρα 11 Μαΐου στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας ο Νίκος Δένδιας.
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η ενίσχυση της διμερούς αμυντικής συνεργασίας Ελλάδας-Νορβηγίας, τόσο σε διακρατικό επίπεδο όσο και εντός του πλαισίου του ΝΑΤΟ, με ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα της καινοτομίας.

Επίσης, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας υποδέχθηκε τη Δευτέρα 11 Μαΐου στο Υπουργείο τη νέα Πρεσβευτή των Κάτω Χωρών (Ολλανδίας), Μπάρμπαρα βαν Χέλεμοντ.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης εξετάστηκαν οι προοπτικές για την περαιτέρω εμβάθυνση της αμυντικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών, στο πλαίσιο των κοινών τους δεσμεύσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τη Συμμαχία.
























































